Milyen babakocsit ajánlanátok a következő szempontokhoz?
Újszülöttnek lesz, tehát szemezünk a 2:1-ben vagy 3:1-ben kocsikkal.
További szempontok:
- olyan kerék, ami bírja a terepet (valahol a járda nálunk félig füves, göröngyös, és minden nap kéne fölfelé is tolnom a kocsit rajta)
- könnyű súly
- bolygósítható kerék
- átfordítható kar vagy váltott irányú behelyezés (sport résznél legalábbis)
- könnyen összecsukható nem olyan nagyra (autó csomagtartójában vinnénk sokszor)
Egyébként használtan keresek ilyen kocsit, ha valakinek lenne eladó, de elsősorban persze az babakocsi-vélemények érdekelnének.
köszönöm :)
Az első 2 szempontból valószínű döntened kell. Ami igazán megy, nagy tömör, gumi kerekek, de ennek súlya van. Van aminek a kereke nagyobb de műanyag, azok közül lehet könnyebbet kifogni, mi beértük ezzel is. A kavicsos játszótéren nem olyan hálás, de akkor is cipelni kellett 1 emeletet minden egyes nap.
Nekünk is volt dilemmánk, az utolsó előtti pontodig le is akartam írni nekünk mi van, de ott a sportrész csak egy irányba tehető fel és nem fordítható át a tolókar. :/
Mennyire kellene könnyűnek lennie? Lépcsőzéshez vagy utazáshoz? Alkalmanként vagy mindennap? 1. babámmal egy hajónk volt, összecsukva is óriási, volt vagy 20 kg, buszozáshoz hordoztam a kicsit kendőben, a kocsit akkor még nem kellett emeletet cipelni. Ez elég kényelmes volt így nekünk.
Köszönöm!
Igazából az átfordítható tolókar tekintetében kompromisszumkész vagyok.
Nem emeleten lakunk, hanem kertesben, tehát emelnem elvileg nem kell max BKV-n kicsit. Inkább az, hogy fölfelé tolni kell egy szakaszon hazáig, nem tudom, ott a kocsi alapsúlya mennyit számít, még nincs gyakorlatom benne. :)
Az autóba könnyen bepakolhatóság viszont fontos. Szemezek ezekkel a nagy gumis kerekűekkel, de ezek összecsukva beférnek egy normál csomagtartóba? Ha igen, egyben is be lehet ezeket tenni? (Mármint összecsukva, de nem darabra szedve)
Akkor szerintem jobban járnál te is, ha hordozókendővel tömegközlekednél vele, ha olyan rosszak az utak felétek. Nem amúgy, felfele tolni nem nehezebb szerintem egy nehéz kocsit se, az emelés már más kérdés. A babánál 3-4 kiló csak a születési súly, hamar elérik a 6-8 kilót és igazából egy 3.1-ben kocsik között könnyűnek számító 9 kilós kocsival is elég már gyerekestül felszállni egy buszra.
Autóval talán a legjobb lenne, ha 3.1-ben babakocsit vennétek, eleinte elég lenne a vázat belerakni a csomagtartóba, a kicsi hordozóban utazik úgyis, később a sportrész kevesebb helyet foglal, mint a váz + mózeskosár. Amúgy nem mindegy az se milyen a csomagtartó, de mi a hauck vipert egyben (csak összecsukva) simán berakjuk a peugeot 206 csomagtartójába pedig elnézve összecsukva a babakocsit, szerintem átlagos, úgy értem biztos van, ami kisebbre csukható össze. A hauck viperrel annyi a bajom, hogy műanyag a kereke, de ugye nekünk tényleg nem fért bele egy nehezebb babakocsi, ezt is elég mindennap felcipelni.
Ugyanezek voltak a szempontjaim, mi Concord kocsit vettünk hasznaltan, nagyon jó vétel volt.
8 hónapos és születésétől sokat hordoztam, mostanában többet van kendoben, mint kocsiban de ennek az oka, hogy a mozesben már unatkozik, a sport részhez pedig kicsi. Az autós hordozót rengeteget használjuk.
Mekkora autotok van?
Nekunk g-s astrank van,siman berakjuk a bebettonkat.ulessel egyutt csukodik,sztem nem nagy.ha a hatso kerekeit levennenk meg kisebb lenne.(amugy egy tank kinyitva,meretben is es atmegy mindenen)
Bebettokat is erdemes megnezni,mi hasznaljuk majdnem 1,5 eve.semmi problemank nem volt vele.alom konnyu tolni,oriasi kerekei vannak,jo nagy az ulese.a kupolaja pedig aranyat er :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!