Stokke xplory babakocsi sportrésze milyen hosszu? Meddig lehet azt használni?
Az Emmaljunga bazi nehéz kb 16 kiló én meghagyom a svédeknek!
Szép és masszív de képtelenség felemelni.
A Stokke Xploryról nem vagyok jó véleménnyel, eladtam, volt, tehát használtam nem a levegőbe beszélek.
Nagyon nagy helyet foglal a csomagtartóban, pedig nekünk nagy terepjárónk van. Nem könnyű kinyítni, inkább nehéz a súlya miatt, és mindig vacakoltam vele. Ha a gyerek benne ül, én nem mertem a pozícióján változtatni, mindig ki kellett hozzá venem belőle. Egy éves kor után meg használhatatlan volt nálunk mert állandóan ki be kellett raknom a lányomat, mert inkább próbált menni mint ülni a babakocsiban és nézlődni. Vettem egy esernyőkocsit, ha elfáradt abba kényelmesen bele tudott ülni segítség nélkül, de két éves kora után már az sem kellett neki.
Én az egész szettet megvettem, és a babahordozót 6 hónapos korig használtuk és 76 ezer forintos árát szerintem absz nem érte meg!
A mózes nagyon kicsi, 3-5 hónapos kor után nem lehet használni.
A sportrésze ha kiveszed a szűkítőt másfél éves korig vagy azután is jó, ha a babád nem akarja percentként felfedezni a világot...
Billenni egyáltalán nem billen, nagyon masszív, és biztosnságos de én őszintén szívből utáltam!
Életem legrosszabb döntése volt a Stokke Xploryt megvenni.
4-es vagyok.
Végül egy Stokke Trailz-t vettünk, nemrég érkezett meg. Az ülő rész ugyanaz, mint az Xplory-é és a Crusi-é, a talp pedig talán kicsit kisebb a Crusi-énál.
Beige Melange sportrészt választottunk, nagyon gyönyörű!!!
Tapasztalatok:
Bár még csak kétszer használtuk, azért már gyűlnek a tapasztalatok.
- Nagyon masszív babakocsi
- A baba jó magasan ül benne, közel a szülőhöz.
- A talp összecsukva viszonylag nagy és nehéz, valamint nincs rajta biztonsági zár, viszont egész jól egyben marad.
- Nagyon kényelmesnek tűnik, a 9 hónapos kislányunk nagyon jól elvolt benne.
- Hatalmas feketepont a biztonsági ővnek! Nagyon hosszú és bár lehet rajta állítani, de elég macerás. Az egész biztonsági őv dolog nekem nem tetszik. Majd megpróbálok vele megbarátkozni.
A Trailz mellé vettünk még egy szuper utazós babakocsit. Mountain Buggy Nano a neve. Nem tudom, hogy Magyarországon lehet-e kapni. Ezt fogjuk majd használni akkor, amikor fontos, hogy ne foglaljon sok helyet a kocsiban, utazásokhoz, repülőre nagyon praktikus és minőségi babakocsi. Állítólag fel lehet vinni a fedélzetre. Kicsire összecsukható és csak 5 kiló. Van egy huzat is hozzá, amit összecsukott állapotban lehet felhúzni és úgy néz ki, mint egy kis bőrönd. Lapra csukható, ami nekem nagyon tetszik, ugyanis az esernyő babakocsi összecsukott állapotban nagyon hosszú, valamint gusztustalan, ahogy kinéz. Emellett két szarva van, amit egy kézzel nem is értem, hogy lehet irányítani. Szemeztem még a BabyZen Yoyo 6+-al és a Bugaboo Bee-vel, de azoknak nincs lábtartójuk és szegény gyereknek csak úgy lóg a lába... Na meg a Bee egy kicsit magasabb árkategória. Bár mondjuk nekem olyan játék babakocsi benyomásom van a Bee-vel kapcsolatban. A Yoyo azért tetszett, mert azt össze lehet csukni egy kézzel. A Nanot sajnos nem, de csak fél pillanat az egész. Kinyitni és összecsukni is könnyű. Az összecsukott kocsit vállra lehet akasztani, tehát nagyon praktikusnak tűnik. Nem lehet teljesen lefektetni a háttámláját, de annyira le lehet engedni, hogy kényelmesen aludjon benne a baba. Nemsoká megyünk nyaralni és hosszabb úton tudjuk tesztelni. Már nagyon várom!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!