Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Babák » Buckó bababizományi Debrecen....

Buckó bababizományi Debrecen. Vélemények? Panaszok? Lsd. Bővebben a kérdésnél!

Figyelt kérdés

Mariannak bevittünk több tízezer forint értékű holmit, három gyerekünk van, voltak használtabb, illetve vadiúj dolgok is. Mindez június közepén történt. Telefonon nem lehetett elérni, a párom néhányszor elment személyesen, de sokszor zárva volt a bolt, vagy az alkalmazott mentegetőzött, hogy nem lát a könyvelésbe. Aztán sikerült többszöri próbálkozásra visszaszerezni a babakocsinkat, ami nem olyan állapotban volt, mint amilyenben bevittük. A szinte új kocsink koszos, és napszítta volt. Ezt látván kértük, fizesse ki az eladásokat, a többi cuccunkat adja vissza. Mindez szeptemberben történt, bizományi szerződést nem írtunk alá, csak egy cetlit adott az otthagyott holmikról. Szeptember óta megy a huzavona, hogy ő beteg, a gyerek beteg, az alkalmazott kórházban van, nincs idejük előkeresni a holminkat. Felajánlottam, hogy segítek, el is mentem egy előre egyeztetett időpontban, de alig találtam valamit, azt mondták, külső üzletekben van a holmink, vagy börzére becsomagolva. Kaptam 2500 Ft-ot négy hónap után végre, és kiderült, hogy ez csak abból a boltból eladás, a többi helyé nincs benne, ígérték, hogy a következő hétre összeszedik. Tehát nem jártam sikerrel, pár rugit találtam meg. Következő alkalommal már az alkalmazott is próbált "segíteni" nagy litánia, panaszáradat közben, de nem értem rá, mert csak pénzért mentem, ugyanis azt ígérték, minden eladás összesítve lesz. Nem lett, újra kaptam 3600 Ft-ot, de nem derült ki, hogy az most ez a bolt vagy nem, mert mást mondott a tulaj, mást az alkalmazott. Az ígérték, egy hét múlva ha visszamegyünk, össze lesz szedve mindenünk, a teljes összeg ki lesz fizetve, amit addig eladtak, amit nem, azt visszaadják. Erre ma 7000 Ft-ot akart adni az alkalmazott, mert "nem volt idejük" keresni a holminkat. Milyen jogi/hatósági intézkedések lehetnek ilyen esetben? Van-e még valaki hasonló helyzetben? Talán többen egyszerre sikeresebben felléphetünk? Próbálok utánanézni, hogy rendőrségi feljelentést tehetek-e, mert többször is bementünk hozzá, és nem kaptunk semmit, sőt, mi fizettünk rá a benzinköltséget. Emellett ki tudja, mióta használja az eladásból származó pénzeket, plusz mennyit ronthatott a forgalmán a sok zárva tartás, hány vevő mehetett feleslegesen. Én úgy bíztam meg, hogy ő hétköznapokon 9-től 4 ig árusít, közben meg saját tetszése szerint folyamatosan variálgatta a nyitva tartást. Várom a véleményeket, keresem a többi panaszost, hátha összefogva többre jutunk. Köszönöm annak, aki végigolvasta!


Ui: Azt még nem írtam, hogy miért pont hozzá vittük a holminkat: - gondoltam, a Tesco közelsége miatt nagy a forgalma, plusz már vásároltam ott, nagyon kedves volt az eladó, szép holmikat találtam.



2012. dec. 7. 12:23
 1/2 anonim ***** válasza:
Ha nincs szerződés, vagy pontos darabszám a beadott ruhákról, akkor szerintem csak a jóindulatában bízhatsz, hogy becsületesen visszaad és kifizet mindent. Én még nem vásároltam ott, csak szétnéztem, de drágálltam.
2012. dec. 7. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Pontos darabszám van, aláírással, bélyegzővel, csak bizományi szerződés nincs, amiben le lenne fktetve, hogy meddig köteles árulni, kifizetni, stb. Másoktól hallottam, hogy van ilyen.
2012. dec. 7. 12:31

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!