Anyukák, ti vettetek már teszveszről ruhát esetleg játékot? Csak engem vágnak át sorozatban?
Rendeltem egy játékcsomagot, az volt a leírásban, hogy látszik kicsit a használat, de nagyon szép, nagyon jó állapotban van. Fisher járássegítő kutyus. Meg sok zenélő villogó kütyü. Na meg az is oda volt írva, hogy tökéletesen működik. Erre ki bontom a csomagot (amit egy héttel később adott fel mint meg volt beszélve, persze én utaltam időben) és megláttam azt a borzalmat a dobozban. Ütött kopott, festék rajta alig, tiszta retek az összes. Domestossal sikáltam át mindet. Mindbe raktam elemet, a fele nem is működött. Nem ezek voltak a képen. Azt a választ kaptam, biztos a postán sérültek meg! ??? Kérdem én hol lettek ilyen retkesek?
A másik meg, hogy rendeltem bodykat. Azt írta folt és szakadás mentesek. Persze mind kakafoltos volt. Volt amelyik nyaka is foltos volt.
Rendeltem egy kabátot a kicsinek hétfőn, még az nap utaltam a pénzt. Azt mondta kedd reggel fel adta esőbbségivel. Se híre se hanva. Múlt héten rendeltem egy hálózsákot, az állítólag hétfőn került feladásra. Annak sincs híre.
Nem hiszem el!!! Csak engem vágnak át folyton???
Ezek olyan eladók, akiknek csupa pozitív van! Nem mernek nekik negatívat adni vagy mi? Vagy csak én vagyok az a balek akit mindenki át ver?
10. vagyok.
Még az jutott az eszembe, hogy milyen házban laksz? Mert azt hallottam egy vásárlómtól, hogy ő pl. panelban lakik és kérte, hogy a csomagot amit feladok úgy küldjem, hogy írjam rá "postán maradó". Állítólag ilyenkor csak az értesítőt dobják be, nem viszik ki, be kell érte menni.
Azért kérte azt a vásárlóm, mert náluk a postás meg sem próbálja kézbesíteni, vagy betuszkolja félig a ládába, vagy felrakja a postaládák tetejére és aki kapja marja, minden elvész.
Nem lehet, hogy nálatok is hasonló lehet, ezért nem kapsz meg csak nagyobb csomagokat, amiket a furgon hord ki?
Persze a selejt árura így sincs mentség!
Sajnálom hogy így jártál, nekem is rossz tapasztalatom van..
2 hónapja szültem a fiamat, a sógornőmtől kaptam azt az ajándékot hogy vett egy jó nagy ruhacsomagot a vaterán. Baromira örültem neki, aztán amikor megláttam a ruhákat dobtam egy hátast; az összes ruha száraz, durva tapintású, mintha keményítőbe áztatták volna. Szerintem 90 fokon mosták és jó magas hőfokon vasalták. Hát nagyon elkeseredtem pedig egyébként, mind márkás, gyönyörű ruhácskák voltak. Egy-kettőt sikerült megmentem puha mosószerrel és vasalással, de a legtöbb ment a padlásra. :(
Szia!
Nem olvastam végig a válaszokat, így elnézést, ha ismétlek valakit. Csak néhány jó tanács a jövőre nézve:
- Soha ne azzal kezdd, hogy lepontozod az illetőt. Egy negatív értékelés megtéríti a károd? Ugye, hogy nem. :) Én minden ilyen esetben megírom az eladónak részletesen, hogy mi a problémám. Nem csak olyan betojt kisegér formában, hogy "jajj, hát izéé...", mert akkor tuti, hogy keresztülnéz rajtam. Általában valami ilyesmit írok (megelőzve például a "postán sérült, nem tudom mi lett velem, én nem így adtam fel" kezdetű frázisokat:
"Szia! Ma megérkezett a csomag. Mondanám, hogy nagyon örültünk neki, de sajnos hazudnék, ugyanis a játékok/ruhák állapota teljes mértékig eltér a leírásban és a képeken megadottaktól. Nem ezt rendeltem és nem ezért fizettem, úgyhogy az, hogy csalódott vagyok, igencsak enyhe kifejezés. Mellékelek képet a játékok/ruhák állapotáról, hogy te is lásd, mi a problémám. Amennyiben nem tudunk kompromisszumot kötni azzal kapcsolatban, hogy kárpótolj az engem ért kárért, szeretnék elállni a vásárlástól, és légy szíves vásárold vissza a terméket, mert ilyen játékokra/ruhákra nem tartok igényt. Ellenkező esetben részletes negatív értékelést adok, és a méltánytalanságot az Allegroup Kft.-nek is jelentem." Stb.
Én a helyedben mindenképpen ezzel próbálkoznék először, és tényleg fontos, hogy mellékelj képet is!
- A másik.
"Rendeltem egy kabátot a kicsinek hétfőn, még az nap utaltam a pénzt. Azt mondta kedd reggel fel adta esőbbségivel. Se híre se hanva. Múlt héten rendeltem egy hálózsákot, az állítólag hétfőn került feladásra. Annak sincs híre.
Nem hiszem el!!! Csak engem vágnak át folyton??? "
Sajnos, ezért nem rendelek én semmit elsőbbségivel. Hidd el, ha valóban akarod a terméket, inkább fizesd ki az ajánlott feladást, csak elsőbbségit és simát ne, mert ilyenkor 70% az esélye, hogy bukod a cuccot. Ha nem az eladó ver át (mivel ugye nem tudja bizonyítani, hogy feladta, de te sem, hogy nem kaptad meg), akkor a posta hányja el a cuccot.
Az ajánlott feladásnál legalább az eladó is tudja bizonyítani neked a ragszám alapján, hogy feladta, valamint ha eltűnik a csomag, akkor lehet tudakozványt indítani a postán, és ha bebizonyosodik, hogy ők hányták el, akkor a feladási díj 15-szörösét fizetik vissza.
Folyamatosan eladok és vásárolok, nálam eddig még minden problémát sikerült orvosolni, ezt kívánom Neked is. Hidd el, a lepontozással semmire sem mész, a kommunikáció ezerszer többet ér! :)
Utolsó vagyok, még annyit: ha 16.000 volt a játékcsomag, akkor ne hagyd magad! Írd meg az eladónak, hogy ne nézzen hülyének, ennyire nem sérülhettek a szállítás közben, vagy ha mégis, akkor az az ő hibája, mert nem megfelelő módon dobozolta őket, és mindenképpen térítse meg a károd, mert te nem ilyen játékokért fizettél, vagy ha nem hajlandó anyagilag kárpótolni, akkor vásárolja vissza mindet, mert sz*rért nem vagy hajlandó ennyi pénzt kiadni. NE HAGYD MAGAD. Addig ne értékeld az adás-vételt, és az eladó inkorrektségét (ha nem hajlandó visszavásárolni vagy kárpótolni) mindenképp jelezd a Tesz-Vesznek is.
Ha rosszul alakulnak a dolgok, akkor írj egy negatív értékelést, és mindenképp másolj/idézz a szöveges értékelésben részleteket a beszélgetéseitekből.
Soha többé nem veszek semmit aukciós oldalról! Vettem egyszer egy pulcsi csomagot, igaz csak 600.- Ft volt, de most azt használom portörlő rongynak. Nem volt feltüntetve az adatlapon, hogy filctollas (komplett rajz), foltos (komplett étlap), lyukas (kilógna a hasa a gyerekemnek).
Aztán vettem egy overalt, hibátlan, újszerű, 5000.-ért, a zipzár csere viszont meglepi volt.
Inkább elmegyek egy üzletbe turkálóba és ott veszek ruhát. Lehet, hogy ezeken az oldalakon bagóért veszel dolgokat, de az a "bagó" már elveszett, ha egy számodra használhatatlan dolgot veszel.
Inkább elballagok a H&M-be és 2500-ért veszek vastag kötött pulcsit, amit általában 2 szezonon keresztül használ a gyerek.
Közben írtak. Szóval utolsó előttinek szólt a mondandóm.
A mostani utolsónak pedig: Igen ugyan ez a helyzet. Inkább én is meg fogom venni kicsit drágábban, de az új és jó. Az amit akarok és nem valami rongy és kacat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!