Akire77 kérdése:
Anyukák szerintetek reklamáljak? Járt-e valaki esetleg hasonló módon? (dm-kártya)
Figyelt kérdés
Tegnap este vásároltam a dm-be 12 ezer ft-ért,szokásos módon a kuponokkal együt odaadtam a dm kártyám is.Aztán a végén kiderült,hogy nem rakta rà a pontokat a kàrtyàra,nem vette észre a sok kupon kõzt.Kértem tõlle hogy legyen szives rátenni a pontokat a kártyára,mert én is kispénzü anyuka vagyok aki egyedül neveli a gyerekét,de csak annyit mondott hogy neki most nincs ideje ujra számlázni az egésszet.,jelzem senki nem volt rajtunk kivül az üzletbe.Nem akartam veszekedni már mert a kislányom már nagyon sirt. SZerintetek van értelme reklamálni?vagy levelest irni a dm központba?2012. febr. 22. 08:32
1/12 anonim válasza:
írj a DM-nek, és tedd el a blokkot, mart ugye azzal bírod igazolni a vásárlást. Ne hagyd annyiban.
2/12 anonim válasza:
Persze, mindenképpen reklamálj!
Nem tudom miért, engem már sokszor "átvertek" a DM-nél, és mindig rendezték a problémámat! Igaz, az egyikre 1 évet kellett várnom... (nagyon hanyagok e-mail ügyben)
3/12 anonim válasza:
Ja, és múltkor azt mondták a férjemnek, hogy ha felhívom az ügyfélszolit, akkor blokk alapján ráírják a pontot a kártyára! Előbb próbáld meg telefonon!
4/12 anonim válasza:
Már hogy ne?!! Reklamálj! Ő nem veszi észre a kártyát amit te odaadtál és még nem ér rá újraszámlázni!? Én egyből az üzletvezetővel beszélnék, hogy ez történt és követelném, hogy azonnal tegye rá a pontokat. Ne hagyd magad egy lusta nemtörődöm eladó miatt!!
5/12 anonim válasza:
Persze teljesen egyértelmű hogy neked van igazad és ne hagyd annyiban!!! én is jártam már így és reklamáltam!! (mert amúgy én is csak a pelusos kuponfüzet miatt vásárolok ott így nagyobb összegben) tehát ha pont a pontok maradnak le, akkor máris nem érte meg ott megvenni mert amúgy nem olcsóbb semmilyen értelemben mint más bolt.
6/12 A kérdező kommentje:
Kõszi a gyors válaszokat,ugy döntöttem hogy a blokk fénymásolatát elküldöm nekik,hátha tudok valamit intézni,de telefonon is felhivom õket.
2012. febr. 22. 08:44
7/12 anonim válasza:
legközelebb ha van valami kérd el a vásárlók könyvét, egyből rá írja a pontokat.
8/12 anonim válasza:
Persze nyugodtan reklamálj! Nincs ideje? Mi a fenének ül ott? Mi lesz a következő 12000 Ft értékben vásárolsz 20000-el fizetsz és nem ad vissza, mert nincs ideje???? Ha ilyen máskor előfordul kérd meg, hogy hívja oda a főnökét, ha ő sem hajlandó orvosolni a problémát (bár ezt nem hinném) akkor a főnöknek is van főnöke. Valaki csak segít egyszer, hiszen ez az ő érdekük is. Esetleg hívd fel a központot, hogy ők mit javasolnak?
9/12 anonim válasza:
én is voltam így. beszkenneltem a blokkot mailben elküldtem és 1 héten belül rajta volt a pont a kártyán.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!