A Brendonba milyen indokokkal vesznek vissza garanciális babakocsit? Vagy milyen hibájának kell lennie?
Mi ugyan nem használtuk még a babakocsit, mikor észrevettük a hibát, viszont addig hadakoztunk velük, míg visszaadták az árát. Ahogy levettük a mózest és csak a vázat tologattuk, teljesen beremegett az egész. Elvittük (70 km oda-vissza az út), azt mondták, felküldik szervízbe. Hát, nagy nehezen visszaküldték a vázat, viszont rájöttünk, hogy a nagy fenéket küldték fel Pestre, ugyanaz a váz volt, mint amit elvittünk. Aztán haza a mózesért és a többi tartozékért, visszakértük a 160 ezer forintunkat, majd kompenzációért (hogy az ő hülyeségük miatt mi autóztunk oda-vissza 4-szer) kicsikartunk belőlük 10 ezer pontot a Brendon kártyánkra. Ezt mind ők nem tették volna meg, ha mi nem vagyunk erélyesek. Én személy szerint akkor egy hatalmasat csalódtam a "baba- és mama barát" cégben.
Mindenképpen vidd vissza és reklamálj!! A TE pénzed.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!