Tényleg nem kérhetek ismételt javítást egy kiscipőre?
tudom nem ide tartozik, de talán van itt valaki aki javíttatot már kiscipőt.
10.05-én a deichmanban vettünk egy Bobby Shoes cipőt 2990Ft-ért. nagyon jónak tűnt. A lányom még csak a napokban kezdett önállóan járni, így a cipőt leginkább csak babakocsiban vagy az autóban hordta. még egy horzsolás sem volt az orrán.
viszont egy hete megszakadt egy oldalvarrás. visszavittük és ma mentünk érte. Megvarrták, de pocsék a varrás, így én is megtudtam volna varrni. Szó szerint dágványmunka. Az eladóval ezt közöltem, nem fogadom el a javítást. ő arrogánsan bunkón közölte hogy felveszi a jegyzőkönyvet és még ő érezte sértve magát. Saját magától írta a jegyzőkönyvbe hogy én cserét kértem. én kértem tőle hogy: ne azt írja, én csak azt kérem hogy a cipő eredeti állapotát állítsák vissza, hiszen jószerivel még hordva sem volt. Erre ő nem volt hajlandó. végül ideadta a jk. egy példányát és még én kérdeztem meg hogy ilyenkor mi van? közölte hogy fogaysztóvédelemhez mehetek.
Nos én írok a deichmannak is hogy tudják már milyen alkalmazottuk van, hogyan bánik a vevőkkel, illetve kifogásolom a javítást. úgy gondoltzam visszaküldik a varrónak aki normálisan megcsinálja. elvégre mivel alig hazsnáltuk, eleve a cipő lehetett hibás. Tényleg fordulhatok a fogyasztóvédelemhez? kérhetem hivatalosan hogy javítsák, varrják meg a cipőt úgy hoyg az esztétikailag is megfeleljen? vagy rá kell tudnom hogy dágvány munka és kész? azzal védekeztek hogy a cipő használható. de mint egy kutyával úgy beszéltek!
valaki járt hasonlóan?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
nem akarták kicserélni mivel hordható így is a cipő és ez csak apró esztétikai hiba.a jk-be a csaj meg azt írta hogy én kértem a cserét, miközben én nem kértem csak azt hogy úgy javítsák meg hogy az az eredeti állapotot tükrözze.
Van akinek megfelelne így is a javítás de engem zavar, számomra nem elfogadható.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Igen Era én vagyok :)
csak nem akartalak zavarni téged!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nekem az a tapasztalatom, hogy lehetőleg a boltban kell elintézni a vitás eseteket, mert utána sokkal több utánajárás és nagyon kevéske eredmény van. :-( Legjobb ilyenkor kérni, hogy a boltvezetővel szeretnél beszélni. Lehet, hogy csak egy bunkó alkalmazott van ott, és ha másvalakivel beszélsz, az már normálisabban áll a dologhoz.
Írj a Deichmannak, ha tudsz, csatolj fényképet, hogy milyen lett a cipő, és kérd, hogy cseréljék ki a cipőt, mert a javítással nem vagy elégedett.
A fogyasztóvédelmet is felhívhatod, de nem hinném, hogy érdemben tudnak segíteni. Én ugyanilyen problémával fordultam hozzájuk pár hete, és gyakorlatilag csak a jogszabály szövegét küldték vissza nekem válaszban, valamint hogy nekik nincs hatáskörük intézkedni.
(Nálunk ugyanez a szitu volt, még nem járó babának vett cipő talpa 13 nap után kilyukadt, cserélni akartam, de a bolt nem volt hajlandó (nem kötelességük sajnos), végül megvarrták, de mire visszakaptuk végre a cipőt, elegem lett a boltból, nem vásárlok náluk többet.)
Az is lehet, hogy a Bobby Shoes nem annyira jó minőség, nem?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
köszönöm a válaszokat. lehet hogy vannak a cipők között selejtes darabok is. :(
az a baj, fénykép nem adja igazán vissza az esztétikai hibát. De írni akarok a Deichman központba, ahogyan írtátok is fényképpel és felhívom a fogy.védelmet. mert úgy gondolom nem az a megoldás hogy megvarrnak valamit ocsmányul oszt cső, menjen az ember ahová akar. az bosszant hogy én szebben megvarrtam volna!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Szia!
Bocsánat, hogy nem a kérdésedre válaszolok. De gondoltam, leírom neked a mi Deichmann-os sztorinkat...
Szóval, ősz elején vettem 2 éves fiamnak egy magas szárú cipőt. Két hét múlva lejött mindkettő orra. Fogtam, visszavittem az üzletbe, mondván, hogy kicserélik, vagy visszaadják a pénzt.Erre a pénztárnál közölték velem, mivel az utóbbi időben sokat vittek vissza, ezért első körben javíttatják. Vagy elfogadom vagy visszaadja a cipőt...(Még jó, hogy volt váltó cipője fiamnak arra a 4 napra). Amikor visszamentem érte -mondván, hogy megjavították- vettem észre, hogy az egyik orrát nem is fogta meg rendesen a ragasztó...Mondtam az eladónak, hogy szuper, már most látszik, hogy tré munkát végzett a cipész, sokáig nem fog tartani. No de sebaj! Lassan itt a tél, én meg fogom, és visszaviszem a cipőt, hogy megint lejött az orra, 1x már javítva lett. Adják vissza a pénzemet. Kíváncsi leszek....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!