Rogers-féle tanítási módszer?
Valóban kevesebbet tudnak, mint a sima tanterv szerint tanulók?
Működik az egyéniség szerinti tanítás?
Mi a helyzet a továbbtanulással? (általánosból középiskolába)
Tapasztaltak véleményét várom.





Érdekesek ezek az alternatív pedagógiák, mindegyikben van valami vonzó. Tényleg gyerekközpontú szemlélet jellemzi az iskolákat, de nagy hártányuk valóban az, hogy az iskola elvégzése után nehéz lesz belerázódni egy poroszosabb, követelményközpontú közoktatásba. Sajnos a legtönn középiskola ma ilyn. Persze, vannak alternatív középiskolák is... kemény pénzekért. De utána nincs nagnagyon továbbmenet..
Sokat tanultam anno a főiskolán a különféle alretnatív pedagógiákról, bár tapasztalatom nincs belülről. Mégis azt mondom, hogy inkább egy normál általános iskolában kellene olyan tanítót keresni, aki alkalmaz ezekből különböző módszereket és olyan iskolát, ahol a normál tanterv mellett is fontos a gyerek személyiségfejlődése, a gyerekközopntúság (és ne csak szavakban fogalmazódjon ez meg, hanem a tettek szintjén is!).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!