Vett mostanában valaki hibás libero pelenkát a Dm-ben?
Pénteken vettem két nagy csomaggal, most bontottam ki, és látom, hogy nem gumis a dereka, pedig nálunk ez elég fontos szempont!
Kicserélik, ha visszaviszem? Vagy írjak a Liberonak?
Nem, pedig mindig a DM-ben veszek pelenkát és mostanásg csak Libero-t vettem (simát és Up&Go-t).
Kispesten szoktam vásárolni.
Nekem sem volt vele gondom eddig, pedig már 14 hónapja vásárolunk Libero pelust. Én is kispesti vagyok.:)
Olvastam olyat is, hogy ha visszaviszed a DM-be kicserélik neked, csak persze benne van, hogy ugyanolyan rosszat adnak. A Liberora sokan panaszkodnak, hogy a leveleket nagyon későn tudják feldolgozni, nagy a csúszás, így hetekbe telik, mire kapsz valami érdemleges választ.:(
Írj e-mailt a Liberoklubnak, visszaírnak.
Aztán ajánlott levelet kell küldeni nekik 1 db hibás pelenkával és a gyártási számmal (a csomagon a "Prod. date" kezdetű téglalapot vágd ki). Kb. 2-3 hét múlva küldenek kompenzációt.
Írtam e-mailt a Liberonak, kíváncsi vagyok mikor jön válasz, és mit írnak. Egyébként szerencsére megvan a blokk. Holnap felhívom őket, és megkérdezem, hogy kicserélik-e, és ha igen, akkor már ott kibontom a csomagot, és megnézem, hogy az nem hibás-e.
Köszönöm a segítséget.
Én is kuponnak vettem a pelenkákat. Ezt én sem értem, ha tudják, hogy hibás, akkor miért rakják ki!? Egyből vissza kellene küldeniük a Liberonak.
Valószínűleg én is a Liberonak küldök levelet, és pelenkát, mert így tényleg oda a kupon! :((
Az utolsónak köszönöm a tippet, mindjárt meg is nézem, hogy tényleg látszik-e a különbség.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!