Hogy tudom lemondani a megrendelést?
Innen rendeltem 3 doboz zölkávét aztán olvasgattam még az oldalon és feltűnt hogy semmilyen elérhetőség nincs megadva. Még visszaigazoló e-mailt sem kaptam. Gyanús lett, beleástam kicsit jobban magam ebbe a zöldkávé dologba és rájöttem, hogy ez is csak átb*szás. Szóval le szeretném mondani. Vagy egyszerűen csak ne vegyem át a csomagot?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha nem kellett előre fizetned akkor csak ne vedd át és kész.
Velem volt olyan, hogy nem voltam otthon, hívott a futár, hogy mikor jöhetne.
Aztán persze, hogy következőnek sem akkor jött, és egyszerűen visszakerült a csomag a feladóhoz.
Egyszer meg hasonló történt mint veled, csak egy műszaki cikkel.
Ott fel tudtam hívni a céget, de azt mondták, hogy már átadták a futár szolgálatnak, és egyszerűen csak ne vegyem át.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!