Elliptikus tréner kérdés!?
Kezdő vagyok, ma kaptam egy elliptikus trénert, soha eddig még ilyet nem próbáltam, és ma elsőre 30 percet tekertem vele 3as fokozaton (8 van). Ez pedig 100 kalóriát égetett el. Ez nem kevés egy kicsit?
jó ha minden nap 30 percet tekerem, vagy próbáljak többet?
tanácsokat szeretnék kérni és tapasztalatokat, hogyan használjam, mikor a leghatásosabb, akinek van ilyen gépe otthon vagy tud valami hasznosat mondani azt megköszönném !
fogyni és formásodni szeretnék, 6 kilót már leadtam 3 hónap alatt kalóriaszámolással és itthoni tornákkal, még kb ennyit szeretnék! Ezzel sikerülhet? 168/62 23éves lány
nem írtál árkategóriát a gépre,de ha gép komputere nem kéri-
magasságod
testsúlyod
életkorod
nemed
pulzus mérés
akkor ami rajta van számláló,max időmérésre jó,de kal számolásra nem.
ha eddig nem csináltál semmit,akkor kezdheted 1 héten 3x fél órával.
ha minden nap csinálnád,akkor kb 2 hét alatt csömöröd lesz és szobainassá válik a gép.
havonta növelheted az edzésszámot heti 1el,ha meg eljutsz a heti 5 edzéshez,akkor az időtartamot kezd növelni.
és igen.
az ilyen otthoni masinák közül az ellipszis még eléggé elfogatható,bár én inkább ugrókötél párti vagyok.
nem kér a gép semmit se magasságot se testsúlyt, semmit. nem volt túl drága, viszont volt ettől egyel olcsóbb kategória is. ez 45000 ft volt.
És azt akkor sehogy sem tudom meg, hogy kb hány kalóriát égettem el? ezt nem tudnátok nekem megmondani, csak úgy körülbelül 30 perc alatt?
azt nem mondanám, hogy eddig semmit nem csináltam, itthon DVDkre tornáztam heti 6x 30 percet ( volt hogy 50et is) szóval mozogni mozogtam eddig is minden nap...
Hogy hatásosabb? ha minden nap tekerek vele 30 percet, vagy ha heti 4x mondjuk 60at?
És ha a 60 percet egy nap alatt kétszer 30 percben csinálom, úgy is jó vagy érdemesebb egyben letekerni? (bocs a sok kérdésért, nem vagyok igazán otthon a témában de szeretném jól csinálni)! köszi az eddigi válaszokat, jöhet még!
érdemesebb egyben letekerni 45-60 percet.