A régi vagy az új update-kódok a hatásosabbak?
A kódok azért változtak meg, mert most már van Update-márkájú élelmiszer. A "sima" virsli régen 1-es volt, de amióta van az Update boltokban Update feliratú, azóta a "sima" már nem jó. Amióta van Update pékáru, azóta a közönséges pékáru már nem 3-as kódú, hanem tiltólistás. És még sorolhatnám...
Az alapkoncepció nem rossz - a sikeres és tartós fogyás egyik alapja valóban a cukor, liszt, gyorsan felszívódó szénhidrátok kerülése.
Ami az Update-et illeti, az nem más, mint óriási biznisz, lassan mindent tiltólistára tesznek, amit nem ők gyártanak. A probléma csak az, hogy csillagászati árakon árulják a termékeiket és az 1-es kód is csak addig "fogyaszt", amíg mértékkel eszel belőle (lásd a Facebook oldalukat, ahol jóformán napi szinten bizonygatják, hogy ha megeszel reggel 7-kor 1 Update pogácsát, akkor délután 3-ig nem leszel éhes - ez már azért óriási túlzás, egész nap éhen lenni se nem egészséges, se nem normális).
Támpontnak nem rosszak a régi kódok (az újak már csak marketing fogás), de a lényeg akkor is a mértékletességen és a változatosságon van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!