Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Társkeresési problémák » Hogy javítsak ki egy olyan...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Hogy javítsak ki egy olyan drasztikus hibát, hogy nyári citrusos illattal (Versace Pour Homme) mentem egy téli bulira?

Figyelt kérdés

Pedig gondolkoztam, hogy valami téli illatot kéne választani, pl. Spicebomb vagy valami elegáns creed illat.

Az a baj, hogy egy kifinomult ízlésű, többdiplomás bölcsész lányról van szó. Nem tudom lesz-e mádodik esélyem.

Én ráadásul csak mérnök vagyok, ami egy művészeteket kedvelő lány szemében ugyan úgy melós, mint egy szerelő.

Ráadásul még az outfitemet is elrontottam: kockás burberry ing, chino nadrág, fehér sneaker

Gondolta magában na megjött a melós az edzőcipőben, meg a favágó ingben. Rendesen fel kellett volna öltözni olasz sport öltönybe... na mindegy. Csoda, hogy nem dobtak ki a kidobók egy ilyen luxus helyről mint a lock!

Mit tegyek?

2018. dec. 8. 21:27
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:
bakterfütty..egész jó mese lett így estére..mióta írod?
2018. dec. 8. 23:09
 12/13 anonim ***** válasza:
0%

Mernok vagyok es a bolcseszek szsmomra munkas parasztok,butak.

A stilusod te magad vagy,ami vagy tetszik vkinek vagy nem. Ne a nohoz oltozz,hanem magadhoz illo not keress.

N

2018. dec. 9. 02:26
 13/13 anonim ***** válasza:

12-es, te ugyanolyan troll vagy, mint a kérdező.

Ilyen helyesírással kizárt, hogy egy diplomamunkát meg tudtál volna írni. :))

A házitok kész van már? Holnap iskola...

2018. dec. 9. 11:06
1 2

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu