Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Sok nő tényleg a reklámok miatt szállt el magától?
Mást se hallani a reklámokban: "a nők különlegesek, a nők erősek" (gyógyszergyár reklámja) "mert megérdemlem" (samponreklám) "ha anyu beteg eluralkodik a káosz".
A reklámok meg a média agymosássa miatt hiszik azt eggyes nők h különlegesek ha el tudják indítani az autómata mosógépet vagy be tudnak vásárolni? (Amit férfiként bárki simán utánuk csinál?)
A reklámok azt a célt szolgálják, hogy felhívják a figyelmet egy termékre, vagy szolgáltatásra, hogy megvedd, igényeld.
Kihasználják a nemre, korra jellemző sztereotípiákat, arra építenek.
Akinek ez befojásolhatja a személyiségét, az előbb-utóbb pofára esik.
Ha pl tényleg az AXE dezodortól bomlanának a férfiak után a nők, akkor mindegyikük azt használná, és nem lenne ennyi szűz, incel gyerek.
HONNAN a jó fenéből szeditek ezt, hogy a nők el vannak szállva maguktól?
Általában a nők önbizalma, önértékelése kifejezetten alacsony, pláne ha vele egy korcsoportú férfival vetjük össze.
A reklámok ezen pedig csak rontanak. Akik fogékonyak ilyesmire, azok pont, hogy borzalmasan fogják érezni magukat, hiszen a reklámokban mindig gyönyörű emberek élik a tökéletes életüket, a problémáikat pedig varázsütésre megoldják - erre a való világban senki sem képes.
Akinek tudják a reklámok befolyásolni az önértékelését, annak csak lefele fogják mozdítani, hiszen úgy érzi majd, hogy a reklámszereplőkhöz képest ő semmi... nem olyan szép, nem ragyog úgy a haja, nem olyan fehér a foga, nem olyan szép az alakja, nem olyan csini mindig (még takarítás közben is), stb. Ha belegondolsz, épp ez lenne a lényege a reklámnak, hogy irigykedj a benne látott emberre, ehhez pedig az kell, hogy rosszabbnak érezd magad nála, máskülönben minek irigykednél rá, ha tudod, hogy te jobb vagy?
A reklámok pont hogy az alacsony önbizalomra játszanak rá, és képesek lehetnek önbizalomhiányt okozni, vagy felerősíteni azt.
#1: A lepontozás elhiszem hogy menne, de mi alapján pontoznál? Ugyanúgy ahogy a válaszoknál is? Egyetértesz vele vagy nem? Mert azok a kis kezek NEM azért vannak ott. De jól mutatja, hogy a te válaszod is jelenleg 88%-ban hasznos, holott nem a kérdésre válaszoltál, tehát a valódi hasznossága 0%.
---
A kérdésre válaszolva: szerintem nem elszállva vannak maguktól a nők (valóban sokan önbizalom hiányosak), inkább értékválságban vannak a reklámok hatására.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!