Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Férfi futárként 600-700 ezret keres, nem hazudik?
Nyáron plusz kicsit ősszel futárkodtam egyetemistaként csak diákmunkának. 25 ezer volt a Kata és 12.500 az önkormányzat felé valami (de azt évente 1x kell fizetni)
Kb 3ezer nettó volt az órabérem, de borravalóval ennél volt több is.
Én keveset dolgoztam viszonylag, így nem kerestem ennyit csak kb 300-350k-t havonta.
... de számolj utána. Van olyan biciklis futár, aki napi 12 órában dolgozik és ezt 5-6 napban csinálja. Nem mindneki képes rá, de vannak olyan biciklis futárok akik pinehés képpen bicikliznek és versenyekre is járnak. Ők lazán letererik ezt a távot.
Én a 100kgommal + mérnökinformatikus szakommal elképzelheted, hogy nem vagyok a legfittebb, de én is letekertem a végére már lazán 8 órákat. (Igaz az elején a 4 órát alig bírtam).
Tehát számolunk nettó 2800 FT-al (A maradék plus jövedelemből meg kifizeti az 50K Katát, nekem azért volt 25 mert diák vagyok) és heti 5.5 napot dolgozik 12 órában azaz a 6. napon csak 6 órát.
5.5x12x4x2800=739.200 nettó
Erre még jöhetnek amortizációs költségek. Pl.: 5x kijutott a gumi belső, de az csak -5 ezer plusz kb 20 ezer, mert kevesebbet dolgozott vagy rosszabb volt az óra bére, mert 20 perc szünetre ment, hogy lecserélje a gumit.
Lazán összejön a 600-700 ezer.
Persze csak akkor ha kifejezetten jó futár. Az átlag futár nem keres ilyen jól. Jó az órabérük, de nem tudnak ennyit dolgozni, de rengeteg tipikusan versenyző, hobbiból amúgy is bringázó ember van aki keres ennyit Budapesten.
Jóbarátom kiégett, egyébként mérnök. Elment Woltozni és igen, simán megvan a 700k. 3 hónapot csinálta teljes állásban, aztán visszament irodába. Azt mondta, nagyon jó volt, hogy nem kellett a fos multiban ülni a gép előtt, neki ez szellemi pihenés volt.
Azóta is kijár néha, szereti.
Jajj ugyanmár.. hétvégén is dolgoznak, folyton rohannak, este is dolgoznak, és ők ebből a pénzből még költenek a jármű amortizációjára és benzinre is! Télen fagynak meg a hidegben, esőben..
Ez egy szr munka, meg kell fizetni. Összehasonlíthatatlan azzal, aki a légkondis irodában két kávézgatás közt 9-16ig dolgozik, és szabad a délutánja.
A GLSes futárok viszont 500 körül keresnek és csak normál időben dolgoznak, nem saját autóval, nincs extra kiadása, bár nem irigylem őket, mikor a 40kilós macskaalmot kellett kocsitól az ajtóig vinnie nálunk..
? Vond már ki belőle a benzint meg mennyivel gyorsabban tönkremegy a kocsija/motorja..
Nem olyan jó fizetés az, csak a veszteségeket, kiadásokat nem szokták havi szintre bontani, mert nem nagyon van rálátásuk, képzettségük hozzá..
Legalább egy százas lejön belőle, ha nem ketttő.
17# A biciklin kevés dolog megy tönkre. Ha teljesen meghal veszel egyet 40 ezerért.
Egy gumi belső 1.000 forint csak.
Meg lehet ennyit keresni, nem SIMÁN de munkával igen. Ajánlom Magyar Viktort, ő leírt mindent a blogjában erről részletes kimutatással, borravalóval, költségekkel stb.
Egyébként miért olyan hihetetlen ez? Kicsit mindenki lesajnálja, meg lenézi a futárokat. Már rég nem az van mint 10 évvel ezelőtt, hogy szaré hugyé dolgoznak valami lepukkant helyen.
Szerintetek miért ment el mindenki ételfutárnak kb.? Hát nem a rossz kereset miatt az tuti.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!