Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Mit tegyek, ha beleszerettem egy munkatársamba?
Figyelt kérdés
Teljesen belészerettem,én diák vagyok ott ahol ő dolgozik még 3 hétig. Azt terveztem, hogy miután elmentünk onnan bevallom neki a dolgokat. Szerintetek megérné? Ha igen,hogy kezdjej bele? Én még ilyet sose csináltam.2017. okt. 5. 19:46
1/3 A kérdező kommentje:
Szerintem ő is kedvel valamilyen szinten,jól elvagyunk. Sokat szoktunk beszélgetni,nem szeretném őt elveszíteni,ha ennek vége
2017. okt. 5. 19:49
2/3 A kérdező kommentje:
Ja és szinglik vagyunk
2017. okt. 5. 19:50
3/3 anonim válasza:
A kedvelés önmagában véve sajnos még nem minden. Biztosan szimpatikus vagy neki, de hogy többet is érez-e irántad, nem tudom. Lehet, hogy a korkülönbség miatt nem gondol semmilyen komoly dologra (mondjuk nem tudom, hány év van közöttetek), de szerintem amíg ott vagytok egymás közelében, addig próbálj puhatolózni, flörtölni vele, ha vevő erre, akkor jöhet a többi. És ha esetleg mégsem érez irántad többet, akkor a flörtnél meg is lehet állni, így nem égeted magad, mint pl. egy esetleges vallomásnál. Bár az is igaz, hogy ha értelmileg és érzelmileg intelligens, akkor egy esetleges elutasítást is normális hangnemben fog közölni. De ha mindenképpen csak később akarsz vele ilyenekről beszélni, akkor elmondod neki, hogy többet érzel iránta barátságnál, nagyon szimpatikusnak és vonzónak találtad őt, és szeretnéd vele megbeszélni, hogyan tovább.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu