Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Randizás » Az igaz, hogy ha cserediák...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Gyapjas orrszarvú kérdése:

Az igaz, hogy ha cserediák vagyok (Amerikában), akkor nem jöhetek össze senkivel?

Figyelt kérdés
Azt olvastam, hogy ha összejövök valakivel, míg cserediák vagyok, akkor hazaküldenek. Ez igaz? És ennek mi az oka?

2013. dec. 19. 23:03
 1/7 anonim válasza:
Lóf..szt,lesz zöldkártyád! :D
2013. dec. 19. 23:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Rabló mese, végig azt az évet San Fransiscoban a Berkeley egyetemen, senki nem vette zokon, kint olyan a szex, mint itthon a kézfogás.
2013. dec. 19. 23:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 Zakathol ***** válasza:
Vedd feleségül és akkor zöldkártyát is kapsz, kint maradhatsz örökre. Használd ki a lehetőséget te szerencsés kutya! :D
2013. dec. 21. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

1. Lány vagyok

2. Nem kutya vagyok, hanem orrszarvú!


De azért köszi! :)

2013. dec. 21. 21:35
 5/7 anonim válasza:
Annyi van hogy high school programban nem változtathatod meg a családi státuszodat, és nem élhetsz szexuális életet. Pasizni lehet, de ez sokat múlik a családon amit kapsz. Az enyemek pl majdnem szivbajt kaptak amikor kiderult hogy a legjobb baratom fiu, es jol tudom hogy azon ragjak a kormuket, hogy nehogy egymasba szeressunk és lefekudjunk egymassal :D De amugy ha megmondod hogy nincs szandekodban megdugatni magad akkor szerintem senkinek sincs ellenere
2013. dec. 29. 23:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:

"De amugy ha megmondod hogy nincs szandekodban megdugatni magad akkor szerintem senkinek sincs ellenere"

Nem szándékoztam az ilyet az orrukra kötni :D

2013. dec. 30. 00:10
 7/7 anonim ***** válasza: