Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Párkapcsolati problémák » Parázok ettől a helyzettől...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Parázok ettől a helyzettől tapasztalat? Mit lehetne tenni ez ellen?

Figyelt kérdés
már 4 hónapja leszünk együtt lassan barátommal és fejben ugye egyre többet foglalkoztat a szex kérdése is az egésztől nem félek sőt ,de valahogy az orális szextől igen és nem tudom miért van ez...nálatok hogy volt ez?

2013. márc. 23. 23:29
 1/7 anonim ***** válasza:

nem lehet h még egyiket sem csináltad?

vagy ha igen nem sikerülhetett valami fényesen:S

2013. márc. 23. 23:30
 2/7 A kérdező kommentje:
nem még teljesen kezdő vagyok és még nincs ilyesmibe tapasztalatom ,de ha az orális szexre gondolok teljesen beparázok...
2013. márc. 23. 23:32
 3/7 A kérdező kommentje:
A barátom és én is még tapasztalatlanok vagyunk és igazából én félek is kezdeményezni ilyen téren ,mert sokszor kívánom őt,de félek azért még ettől ...meg még nem is akarok lefeküdni vele mert nekem több idő kell ehhez,de azért a szexen kívül másra tudnék gondolni csak épp ez a baj ha az orális szexre gondolok akkor teljesen beparázok...félek hogy béna leszek vagy hasonló
2013. márc. 23. 23:39
 4/7 anonim ***** válasza:
Akkor egyelőre az orális szexet hanyagold. Majd ha megjön hozzá a kedved, csak akkor csináld. A szexben az a jó, hogy semmi nem kötelező :)
2013. márc. 23. 23:52
 5/7 anonim ***** válasza:

Jesszusom, miért nem cserélünk? Én meg attól félek, hogy túl sok vagyok neki ilyen téren. Mármint én iszonyúan kívánom őt, le is feküdnék vele, és sajnos ezt tudja is... Én neki egy hónap után kivertem, aztán a 2. hónap végére már odáig fajult a dolog, hogy orálisan kielégítettem... Ő engem orálisnan nem, mert attól óckódom, csak "simán".