Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Párkapcsolati problémák » Fiúk, ha egy lány szép és...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Fiúk, ha egy lány szép és szexi az egyből azt jelenti, hogy csak szexre kell? 21/L

Figyelt kérdés

Elég sok srácnak tetszem, mert szép alakom van (nagy melleim, vékony derekam, formás seggem és lábaim), ehhez szép arc és hosszú haj társul. Ennek ellenére 4 éve nincs párkapcsolatom. Nem hinném, hogy ez az értelmi képességeimnek tudható be, mert amúgy orvostanhallgató vagyok. Nem vagyok bunkó az emberekkel, nem vagyok egy hisztis pics* sem. Járok társaságba és könnyen ismerkedem. A barátaim mind meg vannak lepődve, hogy egy ilyen lánynak hogy hogy nincs barátja. A fiúkkal mindig a következő zajlik le: megismerkedünk, randizunk, látszólag teljesen odavannak értem, majd kb. a 3. randin próbálnak felcipelni a lakásukra, majd szexet kezdeményeznek. Ez után közlik, hogy mennyire szép, okos, kedves lány vagyok, de nem akarnak párkapcsolatot, mert... majd jön valami sablon szöveg. Ha a 3. randin lefekszem valakivel, akkor is ez a vége, ha nem fekszem le, hanem javaslom, hogy várjunk még ezzel, akkor is ez a vége. Magyarul mindenki nagyon imád, csak nem akar velem járni. Én egyszerűen nem értem, hogy mi az oka, hogy minden fiú ennyire alkalmatlannak talál egy párkapcsolatra, (de persze szexelni mindenki akar).

Ne értsetek félre, nem szeretnék ezen az oldalon ismerkedni, csak választ kapni a kérdésemre. Köszönöm szépen, ha valaki tud segíteni.

2012. nov. 6. 12:34
1 2 3
 21/25 macintosh ***** válasza: