Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Párkapcsolati problémák » Párom a szerepem miatt féltéke...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Párom a szerepem miatt féltékeny, hogy oldanátok meg a helyzetet?

Figyelt kérdés
Kezdő vagyok, nagyon boldog voltam, mikor engem választottak ki a szerepre, ahol egy általam nagyra tartott férfi lesz a partnerem. Elkezdtük a próbákat, előadásunk lesz más időpontok mellett karácsonykor és szilveszterkor is. A valós életbeli párom rettentő féltékeny, nem érti meg, hogy ez csak egy szerep, illetve, hogy a munkám áldozatokkal jár, az év végi ünnepek idején is keveset leszek otthon, a karrieremben ez hatalmas előrelépés. Még megnézni sem akar, nem akarja látni, hogy más férfival enyelgek a színpadon, ahelyett, hogy büszke lenne rám. A pandémia miatt teljesen más munkát voltam kénytelen vállalni, azt szeretné, hogy oda menjek vissza, ami tipikus 9-5 közötti fix munka.
2021. júl. 6. 08:03
 1/8 anonim ***** válasza:
94%

Annyit mondok erre, hogy ritkán adódik a lehetőség, hogy abból élj meg, amit igazán szeretsz, viszont pasiból vagy csajból lehet 100 is.

Hosszútávon nem csak a féltékenykedés öli meg a kapcsolatot, hanem az is, ha a párod nem büszke a sikereidre. Exem konkrétan irigy lett rám, amikor hamarabb tettem sikeres államvizsgát, mint ő, gondolhatod.

Beszéljétek meg, és igen is, a párod változtasson. Nőjön fel.

2021. júl. 6. 08:08
 2/8 anonim ***** válasza:
92%

Nem támogat, betegesen féltékeny, meg akarja mondani hogyan éld az életedet, akkor is, ha ez téged boldogtalanná tenne stb.

Én elgondolkodnék, van-e így értelme a kapcsolatnak. Ezek a problémák tuti nem most kezdődtek.

2021. júl. 6. 08:08
 3/8 anonim ***** válasza:
100%
Exem engem ilyesmi miatt ki is dobott helybol. (Annyi volt a bűnöm h felvettek fosulira masik varos es biztos pasizni fog meg bulik)
2021. júl. 6. 08:28