Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Esküvő » Ki milyen sorrendbe kezdte el...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Ki milyen sorrendbe kezdte el szervezni meg az esküvőjét?

Figyelt kérdés
Még soha nem voltam esküvőn ,nem tudom mi,hogy működik. Hova kell először menni és milyen sorrendben érdemes elkezdeni szervezni? Mennyi idő alatt szerveztétek meg? Mennyi volt a költségvetés végül mennyire jöttetek ki? Hány vendég volt?
2015. aug. 17. 17:26
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

először legyen egy párod :)

el is kell jegyezni

egyházi vagy polgári után van?

2015. aug. 17. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Általában azt szoktam javasolni a pároknak, hogy állítsanak fel egy fontossági sorrendet és abban a sorrendben haladjanak, mert mindenkinek más a fontos és más dolgokon hajlandó kompromisszumot kötni. Fotósként a saját esküvőmnél a fotós volt a legfontosabb (nyilván azután, hogy a menyasszony megvolt :D ) ezért vele kezdtük a szervezést, dátumot is úgy kerestünk, hogy neki jó legyen. :)
2015. aug. 17. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:

Nagyon vicces vagy első.

Meg van a vőlegény és a dátum is.

2015. aug. 17. 18:12
 4/11 anonim ***** válasza:

Nálunk így volt a sorrend:

1. Karácsony előtt lánykérés

2. Januárban: vendégek összeírása, létszám (65-ről indultunk). Időpont eldöntése, anyakönyvvezetőnél bejelentkezni. Étterem választás, zenész

3. Februárban: fotós, ceremóniamester, ruhák, gyűrűk, meghívók.

4. Március: meghívók kiosztása, csokiszökőkút intézése

5. Április: ékszer, hajdísz, tánctanulás

6. Május: cipő, ingek, harisnya. Ültetőkártyák, tánctanulás folytatás, nászút szervezése

7. Utolsó héten: egyeztetés az étteremmel, ceremóniamesterrel, kozmetikus, manikűr-pedikűr, próbafrizura, próbasmink, vendégváráshoz üdítők, szendvicsek, sütik intézése, gyertyavásárlás


Május 31-én volt az esküvő, és tökéletesre sikerült 5 hónap alatt is, nem kell évekig szervezni.


Ja és mi összesen 1,6M-t költöttünk, nászút nélkül. Ennek a harmadát kaptuk vissza. Mi fizettük az egészet, és senki nem szólt bele a szervezésbe.

2015. aug. 17. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
Azért azt hozzátenném, hogy amikor valaki hosszabb időt szán a szervezésre (pl. egy év vagy akár több) azalatt nem azt kell érteni, hogy addig semmi mást nem csinál, tehát aki pl. két évvel előtte kezdi el szervezni az nem tölt több időt a szervezéssel mint az aki öt hónap alatt szervezi meg, épp ellenkezőleg... Valószínűleg könnyebben talál szabad szolgáltatókat ezért kevesebbszer kell újraterveznie. Nekem is van olyan foglalásom ami több mint két év múlva lesz. Ha nem kezded el időben, nagyobb eséllyel kapsz olyan választ, ami szerint az adott szolgáltató már foglalt az adott dátumra és ez baromi idegesítő tud lenni. :)
2015. aug. 17. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:

Köszönöm #4 Még valaki? :)

2016.június 25. tűztük ki. 1,7-2 millió forintot szánunk rá. Kb 90-100 vendéggel.

2015. aug. 17. 22:29
 7/11 anonim ***** válasza:
Mi a templommal kezdtük a szervezést, az volt a legnehezebb, a jegyesoktatáshoz nehezen találtunk papot. A polgárink már hamarabb megvolt, az ingyenes volt, pár percig tartott csak. A templom után kiválasztottuk az éttermet. Utána jött a többi szépen sorban, fotós, virágos, kozmetikus, fodrász. Három hónap alatt leszerveztük az egészet, nagyon jól sikerült. Sosem értettem azokat, akik évekig készültek rá.
2015. aug. 18. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
Mi eddig egy szolgáltatónak írtunk emailt (étterem), hogy az elképzeléseink alapján tudnának - e minket vállalni, és mennyiért. Mi elsősorban a lakodalom helyszinére próbálunk ráfeküdni, mivel kicsi 40 fős esküvő lesz, ehhez szeretnénk egy hangulatos és nem drága éttermet találni. Időpont nekünk mindegy gyakorlatilag, annyi, hogy 2016-ban szeretnénk, lehetőleg kora tavasztól késő őszig terjedő intervallumban. Szeptemberben tervezünk majd bemenni az önkormányzatba időpontot kérni, vagyis reméljük addigra találunk megfelelő éttermet. Ezután jön a többi: meghívó, ruha, dekor, köszönőajándék, nászút megszervezése. Fotós, videóst, vőfélyt egyebeket mi nem szeretnénk.
2015. aug. 18. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

Nálunk:

Megkérdeztük a preferált zenészt ráér-e X dátumon, majd foglaltunk helyet a kedvenc termünkben ugyanerre a dátumra. Ez után foglaltuk a vőfélyt, a fotós a tanum párja volt (evidens volt, hogy ráér), templomit februárban foglaltuk (idén augusztusra), a polgárit azt csak májusban (ugyanerre a szombati napra). Menet közben foglaltam ruhát, beszéltem a virágossal, sminkest azelőtt 1 hónappal foglaltam, a torát menet közben, kb. fél évvel azelőtt. Aztán váratlanul esküvő előtt 3 héttel más ruhát foglaltam, bukva az előző foglalót. Lassan kerestem fodrászt és menetközben készültek a vázák, az ültetőkártya tartók és ültetőkártyák...táncoltunk. Jártunk jegyes beszélgetésekre...esküvő előtt 3 nappal kiderült, hogy nincs pap aki összeadjon, így egy gyorstallpalló jegyeskurzus keretén belül megismerkedtünk az új Atyával, aki összeadott.

Minden tökéletes volt.

2015. aug. 18. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

Legelsőnek egy hajdíszt vettünk, mert nagyon megtetszett, ez még abban az időszakban volt, amikor csak ötleteltünk az esküvőről. Sokan mondták, hogy milyen dolog, gombhoz venni a kabátot, de történetesen mikor a ruhámat megvettük, akkor kiderült, hogy a kettő tökéletesen passzol egymáshoz. Második dolog, amit beszereztünk az a ruhám volt, de ez is még akkor amikor még időpontunk sem volt, meg semmi sem volt leszervezve.

Kb. 4 hónappal az esküvő előtt felkeresünk néhány anyakönyvi hivatalt, ami részüknkről szóba jöhetett, hát mit ne mondjak, elég változatos a kínálat, nem árt körülnézni e téren is. Kb. ugyanekkor felkerestük a templomot is, ahol a szertartást szerettük volna. A lagzis helyszínt is ekkor foglaltuk le. Ezzel nem volt gond, nem keresgéltünk, volt egy hely, ahol szerettük volna és kész, csak oda mentünk érdeklődni.

3 hónappal esküvő előtt elkészítettük a meghívókat és át is adtuk. Nagyjából ekkor beszéltük meg a dolgot a fotóssal is.

1 hónappal az esküvő előtt foglaltuk le a videóst, zenekart, beszéltünk a virágossal és a cukrásszal.


1 millió körül volt a költség, nagyjából ennyit kaptunk vissza (forintra pontosan egyiket sem tudom), 70-en voltunk.

2015. aug. 22. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!