Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Ha megvan az esküvőre az időpontunk, akkor milyen sorrendben folytassuk a szervezést?
Nekünk minden hamarabb volt meg mint az időpont! :)
A zenész,vőfély,fotós,videós,hely az esküvő előtt másfél évvel meg volt ! Mert tökéletes esküvőt akartunk,ami szerencsére össze is jött! :)
Eldönteni kb mennyi vendég.... Ez a legfontosabb, mert ettől függ sok minden..pl a helyszín
Eldönteni hol(otthon, étterem, rendezvényterem művház...stb
Helyszínt választani, ha nem étterem, akkor éttermet, aki vállalja,hogy főz..
( érdemes több ajánlatot kérni...)
Fotós ami fontos (igényektől függ, mennyi sürgős). Videóst ha akartok...
Ezek után a cukrász, a sütik torták miatt(vagy lebeszélni a családban ki segít)
Ruhátnnezni, ez mehet folyamats, amikor van időd..(én az első szalonban megtaláltam amit kerestem)
Virágost keresni (nekem még mindig nincs pedig 60 napon belül járunk:S)
Amúgy itt már mindegy a sorrend..
A legfontosabbak a helyszín--étel.. fotós, videós, zenekar, vőfély/ceremóniamester (ha akartok)
Ahogy előttem írták: a létszám a legfontosabb, hogy hány vendéget hívtok: +-10 fő kotyogással már ki lehet számítani a hozzávetőleges költségeket és ezzel már az étterem is tud árat számolni. Utána a helyszín.
javasolnám, hogy ha van valami konkrét elképzelésed az esemény színeivel kapcsolatban, akkor a helyszín választásakor ezt is vedd figyelembe Pl. elég furcsán néznétek ki egy terrakotta színű étterem falai közt, lila dekorral.(ha csak nem sátras lakodalom lesz, mert akkor nem hiszem, hogy törekedni kell a cicomára)
Meghívók min. 3 hónappal előbb .
Ne haragudj meg rám, de szakmai ártalom nálam, és csak így tudom nézni a dolgokat.
Az első és legfontosabb dolog az, hogy összeírjátok mekkora összeg áll a rendelkezésetekre, mennyi vendéget hívnátok meg és hogy milyen szolgáltatásokat vennétek majd igénybe. A legkisebb dologtól a legnagyobbig!!!!(pl. cipő, fehérnemű, köszönetajándék, öltöny, helyszín, fotós, videós, ceró, dekor, stb...) Mindent bele kell venni!!!!!
Ha ez megvan, akkor azt is érdemes összeírni, hogy mire mennyit gondoltatok, az adott kereten belül maradva.
Amint ez mind megvan, akkor jöhet a szervezés.
Én mondjuk mindig a helyszínnel kezdem, és csak utána a többi szolgáltatóval, mivel akkor már meg tudod mondani a pontos dátum mellett a helyszínt is nekik. Ezen kívül a dekorációt is csak annak ismeretében tudod leegyeztetni. A többi pedig jön magától már...
Sok sikert a szervezéshez és nagyon sok boldogságot kívánok Nektek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!