Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Hol kezdjem az esküvői készülődés?
A legolcsóbban úgy lehet kihozni, ha lecsökkented az 50 embert 25-re. Annál is olcsóbb, ha 10-re.
Eszem megáll, 50 fő, de olcsó legyen. Hát majd főztök a násznéppel
A tescoban kezd szívem! Ott vegyél egy rakat párizsit, azt kirántjátok, meg pár tálca olcsó sört, és alsó polcos szeszesitalt.
Aztán csak össze kell gyűlni valaki kertjében, és beburkolni.
Olyan fura, hogy egy mezei kismotor vezetéséhez is számot kell adni a tudásról, de házasodni és gyereket nemzetni lehet minden nélkül.
Mert marha nagy IQ kell hozzá, hogy az ember végiggondolja, hogy mi kell egy házassághoz:
- valami helyszín, akkor nyilván körbetelefonálja a környék éttermeit, kocsmáit, rendezvény helyszíneit
- valami zene
- valami hivatalos ember, aki összead
- esetleg templom
Igen, ehhez valóban külön kérdést kell kiírni, mert egyedül nem fog menni.
Sok boldogságot
Mindenki másképp csinálja, de én ezt szoktam javasolni (illetve én is kb így szerveztem a sajátom):
1. lépés az "időablak" kiválasztása (tehát hogy kb melyik hónapan szeretnétek)
2. lépés keresni egy helyszínt ami tetszik is nektek, árban is megfelel és van is akkorra saját időpontjuk
3. lépés: ha megvan a helyszín, és az időpont, akkor kell keresni a közelben további szolgáltatókat (ezért a helyszínt/időpontot kellet először), akik ugyan csak megfelelnek nektek árban, és tetszenek és rá is érnek. Ebbe beletartozik a dekoros, fényképész, fodrász, sminkes, cukrász, de ha a helyszínen nincs kaja és szállás, akkor arról is kell gondoskodni. Anyakönyv-vezetőt, templomot/papot is ilyenkor már tudtok keresni.
4. lépés: ha a szolgáltatókkal nagyjából lefixálódott a napi menetrend, akkor érdemes meghívókkal elkezdeni foglalkozni, hogy a vendégek időben megkapják
Mindettől függetlenül, akár a fenti lépésekkel párhuzamosan kell az öltözék (ruha, öltöny, cipők, stb.) tanúk felkérése, köszönőajándék, egyéb apróságok beszerzésével foglalkozni, hiszen ezeket kb bármikor meg lehet tenni.
Most így hirtelen ezek jutottak eszembe.
Szia! Nálunk is esedékes lenne. De első körben szerintem várj. Mi azt tesszük mivel félek hogy a vírus miatt minden meghiúsulna.
Amúgy az első lépés az hogy írjatok össze hány embert szeretnétek meghívni minden ezen múlik. Utána vegyétek figyelembe az érkező vendégek lakóhelyét tehát ha ti Budapesten akarjátok tartani de a vendégek 80%a Gyulárol jönne akkor azzal számolni kell hogy nekik szállás kell. Gondolom azt nem fizetnetek és nem biztos hogy a vendégek ezt tudnak finanszírozni maguknak. Így érdemes ezt figyelembe venni helyszín választasnal.
Következő lépés hogy a lehetséges helyszíneknek emailt küldtok a fontos adatokkal és kertek ajánlatot. Ha a legjobb ajánlat meg van kiválasztjatok stb stb. Én így csinálnám.
27N
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!