Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Mi ez a hülyeség, hogy közösségi oldalakon kiirják, hogy pl.34 cm,5 perc? Valami játék? Van köze a szexhez?
Nem tudom, de már én is találkoztam ilyennel :))
37/N
http://www.gyakorikerdesek.hu/kereses.php?keres=facebook+per..
Nincs köze, de lefogadnám hogy elsőre szinte mindenki erre asszociál.
Ez egy játék a mellrák elleni küzdelemhez. Én tudom, hogy melyik adat mit jelent, de a nő ismerősöm, aki elárulta ezt nekem arra kért, hogy ne fecsegjem ki. :)
Kiírják a nők, és ez egyfajta szolidaritás, összetartozás akar náluk lenni. Talán kicsit bugyután hat, de a cél nemes. Hacsak egyetlen nő is megmenthető e révén, mert hamarabb ment el mellrákszűrésre, már megérte! Szóval ne szekáljuk őket! :)
De látom, hogy már máshol is mindenki írja, úgyhogy:
Lábméret cm, reggelente a frizura készítés ideje percben.
Szerintem meg olyan álszent dolog, mint amikor csatlakozni lehet valami ellen. Például 500 ezren az állatkínzás ellen. Attól hogy összegyűlik tízezer, százezer vagy egymillió ember (egy olyan kérdés apropóján, amiben kevesen nem értenének egyet), nem lesz kevesebb az állatkínzások aránya. Ez amolyan megnyugtatás, önámítás, hogy igen, kattintottam egy gombra, ezzel tettem valami jó cselekedetet és jobb lesz a világ is tőle, pedig nem.
Ez a mellrákos dolog is ilyennek vehető. Azzal, hogy kiírom hogy hány percig csinálom meg a hajam, szerintem mellrákos emberből sem lesz kevesebb. Az már mindenkinek egyéni érdeke és felelősségteljes viselkedése lenne, hogy eljár szűrésekre, vagy ha nem akar akkor majd a törvény által előírt kötelező szűrésekre fog elmenni. Viszont ezek a dolgok azelőtt is működtek, hogy a Facebook létezett volna.
10.44-es. Nincs igazad.
Ha kirakják a facebookra, hogy küzdj a mellrák ellen, mindenki továbblép. Ha fel sem hívják a figyelmet, még annyit sem ér. De mint láthatod, ez felkeltette emberek érdeklődését így, hogy most mi ez a centi meg perc. Ha megvan az érdeklődés, és úgy jön be a képbe, hogy menj el évente mellrákszűrésre, sokkal többen fognak ténylegesen elmenni, mint egyébként, tehát a módszer működik!
Hány olyan reklám volt régebben, ahol ment valami jópofa reklám, és senki nem tudta miről szólt, mit reklámozott. Az ember elkezdett érdeklődni, és nézte. Aztán jött megint egy ugyanazoktól, de még mindig nem tudták mit reklámoznak, egyre jobban tudni akarták az emberek, hogy mi akar ez lenni, végül elárulták, és akkor az mindenkiben sokkal jobban rögzült, mintha csak úgy megmondták volna.
Ez a XXI. század. A Marketing kora. A kiváncsiságra is lehet marketinget építeni.
Az állatkínzásos példád rossz! Annak tényleg nincs sok értelme. Aki eddig kínozta a kutyáját az ezután is fogja, aki nem, az ezután sem. A két dolog közt nincs semmi párhuzam.
Na végre, itt a válasz:) Köszi
ja, és 44cm, 1 perc
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!