Mennyi lehet igaz a német repülő csészealjak történetéből?
A kérdésben a Haunebu-ra és társaira gondoltam.
Direkt ebbe a fórumrészbe írtam a kérdésemet, remélhetőleg nem helyezteti át senki sem az "Ezotéria - UFO észlelések" részbe. Azért ide írtam a kérdésemet, mert az említett fórumrészben trollok, veszett tagadók és kontárok vannak, itt meg vannak olyanok, akik "járatosak" ilyen témában.
#1
Az, hogy rendelkezhettek olyasmikkel, nem feltétlenül jelentett fölényt. Pl. hiába volt nekik harcképes sugárhajtóműves repülőjük, a Me 262-es, ami levegőben, repülve tudott pusztítani, pusztította is a B-17-eseket és B-24-eseket, de mivel kiforratlan, gyenge, alacsony élettartamú és könnyen elromló hajtóműve volt, ezért nem egyszer tudták lekapni a "primitívebb" P-51-esek Me 262-eseket fel és leszállások közben.
Ugyanígy lehetséges, hogy a Haunebu-t megépítették, csak a hajtómúve szintén kezdetleges volt, ezért nem tudtak vele semmit sem elérni, csak állt a hangárban.
Azért az a gyenge hajtómű elérte a 3000 km/h-t,sőt a sztratoszférában ennek a sebességnek az ötszörösével is képes volt repülni.
Mellesleg 1942-ben már náci bázisok voltak a Holdon,szóval nem hiszem,hogy háborús gépeknek tervezték őket(eleinte 80 és 110 mm-es gépágyúkat szereltek rá,de a későbbiekben ezeket leszerelték),inkább menekítésre használták a háború vége fele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!