Kezdőoldal » Ezotéria » UFO észlelések » A nácik készíthettek repülő...

A nácik készíthettek repülő csészealjat és a tervrajzok kamuk-e?

Figyelt kérdés

Az oké, hogy sok szkeptikus nem hiszi hogy akár készült is belőlük 2-3 darab, de akkor a neten fellelhető tervrajzok modern kori hamisítványok vagy eredetiek, de már gyártani nem gyártottak semmit?

[link]

[link]

[link]



2013. márc. 6. 16:53
1 2
 11/18 Dalek Traak ***** válasza:
67%

Ezek valódi tervrajzok és a nácik meg is építették őket. Sorozatgyártás nem volt, mivel ezek kísérleti darabok.

Az első több igaz dolgot is mondott, ám vannak benne igencsak nagy tévedések.

Először is az idegenek nemcsak, hogy itt jártak de még most is itt vannak. Bár az igaz, hogy nem minden UFO mögött állnak ők.

Aztán Byrd admirális elég nagy hazudozó hírében állt. Voltak olyan képtelen történetei is amiken csak nevetni lehet. Az igazság az, hogy semmi nem támadta meg őket az Antarktiszon.

2013. márc. 6. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
47%
Hát én több történészt ismerek, MTA-tagokat is, egyik se beszélt még nekem antarktiszi nácibázisokról...
2013. márc. 6. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:
48%

Utána néztem ennek a témának, nem éppen egy este tudsz meg mindent. Meg kell találni pont azokat a dokumentum filmeket amelyek foglalkoznak a témával. Nos, hol is kezdjem.

1: A nácik, készítettek repülő csésze aljakat, kb 4-5 db volt belőle vagy 6-7 már nem emlékszem, de a háború után megsemmisítették őket, hogy ne kerüljön ellenséges kézre a technológia.

2: Az Antarktiszi bázist, elhagyták vagyis sokan ezt feltételezik, és máshova tették át.

3: Az egyik dokumentum filmben amit néztem, éppenséggel 2 Byrd/Bird/Bierd/Beird stb admirálisról/katonáról/tisztről beszélnek, az egyik volt az Északi-sarkon a másik az Antarktiszon. A két személy, csak rangban tér el.

4: Nem sokkal a háború után, az a tudós aki segédkezett a náciknak, átkerült Amerikába, és ott megépítette szinte ugyan azt. Ott jelenleg is 7 db repülő csészealj van. Használják is őket.

5: A repülő csészealjakat részben emberek, részben hibridek (ember-idegen), részben idegenek irányítják. Csak nézzétek meg a fényképeket ezekről, közel 60-80 évet ölelnek fel, a fényképes bizonyítékok, több fajta csészealj látható rajtuk, (számomra ez furcsa és megmagyaráz 1-2 dolgot).

6: Vannak ősi több ezer éves feljegyzések, és történelmi feljegyzések is, amik repülő pajzsokról, fénylő mozgó tárgyakról, gyorsan mozgó repülő tárgyakról szólnak.

Persze, mindenki úgy ítéli meg, a tényeket, ahogy szeretné. Miért olyan nagy ügy, hogy vannak idegenek? Az aki nem hisz ebben, ássa bele magát egy picit, az egész emberi történelembe, persze ne abba amit a szájába rágnak az iskolában.

Van egy könyv, a Visna Purana, abban is űrhajó tervrajzok vannak, és az a könyv, India történelmét írja le. Ősibb mint a nácik kísérletezése.

Ez a tudás létezik, egy ember hozzá jutott, rájött, ezt felhasználván a nácik megépítették a repülő csészealjakat.

Már csak az a kérdés, vajon mikor vallják be végre az egész történetet/történelmet az emberiség előtt?

2013. márc. 6. 23:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:

Nem csak a nácik próbálták (leutánozni!)

Még Magyarországon is, van egy belőle.

Azt nem tudom h mi célbol van itt, de nem túrista látványosságnak hozták.

Állítólag az északi sarkon, van valami, mi a föld gyomrába

vezet. A nácik tudtak valamit, amiért megérte milliárdokat

fizetni. Soha nem tértek vissza egyes katonák,

mások pedig, ufo támadásról számoltak be.

Ezzel nem volt egyedül Németország!

Sokan próbálták megközelíteni, eredménytelenül.

A dokumentumok mind, mind, arra mutatnak, h valamiféle

intelligens erő uralkodik ott!

2013. márc. 7. 03:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 Wadmalac ***** válasza:

Meglehetősen valószínűtlen.

Mert 1940-ig a német hadvezetés tökéletesen elégedett volt a hagyományos támadó fegyvereikkel, szinte minden újító próbálkozást, tervet elvetettek, a hadipénzeket a már bevált technikák tömeggyártásába fektették.

'40 után, főleg 43-tól már kezdett erősen megmutatkozni a fegyverzet elavultsága, főként a repülőgépek terén. Ekkor az RLM már hajlamosabb volt új irányokban is próbálkozni, beindultak a helikopter-fejlesztések, a gázturbina alkalmazása.

Csakhogy ekkor már a szövetséges erők rendesen szórták az áldást a német iparterületekre és a vasútvonalakra, a nyersanyag-ellátás külföldről megszűnt, belföldön is akadozott.

Belegondolva abba, hogy az abszolút új technológiák, mint mondjuk nukleáris kutatások, az állítólagos gravitációs hajtómű tervezése, fejlesztése mekkora iszonyat mérnöki munkát, nyersanyagot és ipari hátteret igényelt volna, lehetetlen, hogy ezek rendelkezésre álltak, és a bejáratott, sorozatgyártható fegyverekre meg nem jutott pénz, például a légvédelemre sem jutott szinte semmi.

Az utolsó sorozatgyártott sugárhajtású krízisvadászgép, a He-162 barkács szinten készült, faszerkezet meg bádoglemez, hát elég nehéz elképzelni, hogy ugyanez a hadvezetés titokban forradalmian új technológiákat fejlesztett ki, miközben körülöttük porig bombázták az országot.

Mintha, miközben ütnek téged minden oldalról és se visszaütni, se védekezni nem tudsz, csöndesen reszelgetnél a satuban egy leendő pisztolyt, amivel TALÁN MAJD lelőheted a puholóidat.


A fentiek miatt én nem hiszek benne.

2013. márc. 7. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 nemelfogult ***** válasza:

Az meglehetősen jól dokumentált (bár sok fake fotóval, adattal vegyesen), hogy a nácik foglalkoztak ufo-szerű járművekkel.

Ezzel együtt eléggé elfogult feltételezés, hogy az összes ufo észlelést ezzel kellene magyarázni és, hogy a jég alatti bunkereikben mai napig tovább élt, fejlődött ez a technológia. Minden fejlesztéshez, gyártáshoz sok ember, technológia és főleg infrastruktúra kell. Mindezt az Antrktiszon több évtizedig észrevétlenül megvalósítani lehetetlen. Aki ebben hisz annak nagyon sok nyilvánvaló tényt kell lesöpörnie az asztalról.

A foo-fighterek pedig végképp nem náci ufok voltak. Többségük futballabda méretű és német repülőkkel együtt ugyanúgy fotózták őket mint US gépekkel.

2013. márc. 7. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:

Mi az, hogy a Plútón túl nem lehet menni?

Drágám, józan paraszt ész: ha ott annyi kis törmelék van, mégis miért vagyunk képesek több száz fényévnyire lévő objektumokról kiváló felbontású képeket készíteni? Ha annyi törmelék lenne, képtelenség lenne a sok zavaró jel közt kiszűrni, hogy most mi is megy a Plútón túl tulajdonképpen. És mivel ez nem összeesküvés, vagy ilyesmi, a NASA már rég tudatta volna mindenkivel. De most hallok erről először, pedig én az a csúnya összeesküvés-elmélet hívő vagyok. Ezt mégis ótvaros nagy baromságnak tartom. Bocs. Ha egy hiteles forrást felmutatsz, beszélhetünk róla.

2013. márc. 7. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim ***** válasza:

"Minden fejlesztéshez, gyártáshoz sok ember, technológia és főleg infrastruktúra kell."

Itt a helyes válasz. Építenek ezt azt a jég alatt.. de miből?

Ahhoz hogy egy autót összerakjunk, abban is rengeteg anyagtípus van. Réz, vas, alumínium, műanyag, gumi, szövet. Ami hirtelen eszembe jut. És ez csak egy autó. Honnan szedik az anyagot hozzá? Kéne hozzá valami, pl vasérc bánya, ahhoz kohászat, ahhoz öntészet. Ha ezek megvannak, mi van az égéstermékkel? Hova vezetik?

2016. okt. 9. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!