Kezdőoldal » Ezotéria » Mágia, okkultizmus » Sátánistáim. Mennyire tartjuk...

The Lizah Reloading kérdése:

Sátánistáim. Mennyire tartjuk hasznosnak a magyar boszorkányszövetséget?

Figyelt kérdés

milyen tapasztalataid vannak a működéséről & tevékenységéről ? Segített mélyebre süllyedni a sötétségben Sátánhoz vagy másokat hatékonyabban elátkozni ?

Tapasztalataid érdekelnének Kedves Sátánista kollegáim.

2013. aug. 13. 14:36
 1/8 anonim ***** válasza:
0%
Én még csak kezdő vagyok, szóval nem vagyok/voltam tagja ennek a szövetségnek, de érdekelne.. Hogy lehetnék tag?
2013. aug. 13. 14:40
 2/8 anonim ***** válasza:
62%

Naphalem

A seprűvel való repülés alapkövetelmény, előny az, ha még vezetői engedélyed is van hozzá. Vékony drótszerű hajat is csináltass. Legjobb, ha mindig van egy kristálygömb a hónod alá csapva. És nem kell tagságért keresgélned, ŐK majd megtalálnak. Garantálom.

2013. aug. 13. 14:50
 3/8 anonim ***** válasza:
77%

"Segített mélyebre süllyedni a sötétségben"

- rajtatok ilyen ügyben már nem segíthet senki.

Nincs lejjebb.

2013. aug. 13. 15:12
 4/8 anonim ***** válasza:
77%

"Segített mélyebre süllyedni a sötétségben Sátánhoz vagy másokat hatékonyabban elátkozni ? "

Liza drága te mindig feldobod a napomat :-))

2013. aug. 13. 17:30
 5/8 anonim válasza:
azigen. nem vagyok sátánista, de még én is tudom hogy ez rohadtul nem erről szól. olvass kevesebb romantikus szörnyes szarságot.
2013. aug. 16. 15:53
 6/8 anonim ***** válasza:
46%