Asztrál utazás lehetséges ausztrál testben, fénytestben? Hogyan? Van valaki aki csinált asztrál utazást?
Érdekelne az asztrál utazás, asztrál test, fénytest. Kezdő vagyok a témában, csak egy keveset hallottam róla. Hiszek a szellemvilágban, szellemi dolgokban és hallottam róla sokat és felkeltette az érdeklődésemet.
Lenne pár kérdésem az asztrál utazással kapcsolatban.
1. Az asztrál utazás ugyanaz mint amikor valaki kiszáll a testéből
2. Asztrál testben tényleg látjuk a szellemi világot, szellemeket, és tudunk velük beszélni? Vagy esetleg tudunk beszélni azokkal az emberekkel akik szintén asztrál testben vannak?
Képesek vagyunk beleszállni mások testébe akár állatokéba is és érezni amit ők éreznek, látni amit ők látnak és az agyukkal gondolkozni?
Tényleg megszűnnek a fizikai határok és át tudunk menni a falon, bemehetünk bárki házába, láthatjuk mit csinál, mi történik ott? Egyszerre tudunk lenni két helyen is, és többfelé figyelni. Tehát pl. figyelem xy gondolatait, és mondjuk két földrajzi helyen is jelen vagyok és látok mindent mindkét helyen? És képes vagyok-e beleszállni ehyidőben több emberi állati testbe és gondolkozni és látni mindkét test szemeivel. Asztrál utazás közben képes vagyok a saját testemben is lenni és dolgozni, beszélgetni, miközben egy másik testben is beleszallok asztrál testben és beszélek belole és gondolkozok benne, látok a szemeivel? Van-e idő asztrál testben, vagy képesek vagyunk időben is utazni?
Válaszokat előre köszönöm
1. arra már választ kaptam, hogy asztráltestben látjuk a fizikai világot is és a szellemvilágot is és tudunk beszélni a szellemekkel és azokkal is akik asztráltestben vannak, oda tudunk repülni ahova akarunk
2. arra is választ kaptam hogy asztráltestben képesek vagyunk időben is utazni, és egy éjszaka alatt hónapokat lehet asztráltestben utazni, mivel nincs idő, tehát térben és időben bárhova lehet utazni