Támogatnád, hogy az oktatásban nagyobb szerepet kapjon a
spiritualitás? Ha igen miért, vagy miért nem?
Figyelt kérdés
Ilyen töltelék tárgyak helyett, mint a rajz, technika, ének . Az órákon a következők lennének : meditáció, asztronómia, lélekfejlesztés, belső energia fejlesztés stb . Szerintem sokkal értelmesebb dolgok, mint ezek a töltelék tárgyak .
1értelműen támogatnám ! Mert meg kell ismerni a valóságot.
2013. júl. 5. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
2/17 anonim válasza:
Kaphatna helyet esetleg hittanban, de hülyeségnek tartanám hogy kötelező legyen. Ahogyan azt is hülyeségnek tartom ha valahol a rajt, technika, ének kötelező.
2013. júl. 5. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
3/17 anonim válasza:
Nem támogatnám, mert ezek olyan dolgok, amikhez már szükséges egy bizonyos szellemi fejlettség és nyitottság. Vannak dolgok, amiket nem érdemes tantárggyá degradálni.
2013. júl. 5. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
4/17 anonim válasza:
a meditációt már most beakarják vezetni,de nem a spirituális része miatt,hanem azt remélik hogy a lelki béke miatt csökkenni fog az iskolai agresszivitás
2013. júl. 5. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
5/17 Antimod válasza:
A meditáció bevezetését valóban támogatom, mert aki nyitott rá, az magabiztosan indul el a spirituális világ felé, emellett valóban jó stresszoldó. A többinél (nem asztrológiát szerettél volna írni?) tényleg nagyobb nyitottság kellene, de valóban hittan/erkölcstan helyett inkább szükség volna egy személyre szabott lelki nevelésre.
2013. júl. 5. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
6/17 anonim válasza:
Nem támogatnám. Utálom az egész ezotériát úgy ahogy van, semmi szükségem még órákra is belőle. Inkább a tölteléktárgyak. (Főoldalról jutottam ide, önszámtamból nem jönnék az ezotéria kategóriába.)
2013. júl. 5. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
7/17 anonim válasza:
sokkal jobb lenne.
2013. júl. 5. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
8/17 anonim válasza:
Éppen hogy ellenezném. Szabadidejükben foglalkozzanak az emberek ilyesmivel, esetleg járjanak külön foglalkozásokra, de iskolában csak értelmes, megalapozott, létező dolgokat tanítsanak. Az olyan tárgyak, mint a rajz, ének vagy technika bőven hasznosíthatók karrierekhez, az ezoterikus zagyvaságra aligha lehet normális életpályát építeni, maximum azok közé a TV-s energiaküldő idióták közé lehet bekerülni.
Egyébként is van így is elég nagy zűrzavar, amiért pl. Amerikában a kreacionizmust akarják a tanulókra erőltetni, nem kell még több szart borítani az oktatásra.
2013. júl. 5. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
9/17 anonim válasza:
A tölteléktárgyaknak nevezett művészeti képzást semmiképpsem hagynám ki. Tanítanám a vallási, ezoterikus stb. elképzeléseket,pl. földrajz keretében vagy történelem keretében a maga helyén pl. a budhizmust Indiával vagy a távolkelettel kapcsolatban, vagy Nabukodonozor törvényeit, a kereszténységet a maga helyén, és stb. Így a gyerekekben kialakulna egy elképzelés arról, hogy vannak ilyenek, aztán ahogy növekednek, maguk gyűjtenék a nekik tetsző ismereteket.
2013. júl. 5. 23:11
Hasznos számodra ez a válasz?
10/17 anonim válasza:
Semmiképpen sem. Meditáció, relaxációs gyakorlatok meg ilyesmik jöhetnének mondjuk tesióra keretein belül, amik a nyugalmat és a stresszoldást segítik elő, de ezotériát kötelező jelleggel ne oktassanak az iskolában (belső energia fejlesztés???). Egyrészt, mert nagyon sok ember nem hisz benne, és eszükben sem lenne a gyereküket ilyesmire járatni. Másrészt pedig az ének, a rajz és a technika nagyon is hasznos tárgyak, semmiképp nem törölném őket az órarendből. Művészetekre nincs szükség, spiritualitásra meg igen? Elég érdekes világlátás...
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!