McDonald's, Burger King, KFC, Subway, stb.: Mi az ami a kedvenced volt de kivezették az étlapjukról?
Az időszakos menük lényege pont az, hogy amíg van, sokkal többet tudjanak eladni belőle, hisz a vevőkben benne van az érzés, hogy még most vegyék, amíg van.
Dióhéjban, van egy gyártósorod, azt három hónapra beállitod egy termékre, három hónapra egy másikra, és így tovább. Így négy különféle időszakos termékkel sokkal nagyobb bevétel is elérhető, mint négy egész éves termékkel. Pláne hogy ez utóbbi megoldáshoz négyszeres gyártókapacitás és négyszeres kiadás szükséges.
21 ha ez teljesen így volna akkor nem lenne állandó kínálat a gyorséttermekben.
Én gondolom minden hálózatnak meg van az arculata tehát meki big mac, sajtburi, shake, sült krumpli, cola. És egy vásárló erő amely csak ezt igényli.
És valóban van amelyik az újra fogékony és ezért jöhet be - erre meg a változó kínálat.
"Én gondolom minden hálózatnak meg van az arculata tehát meki big mac, sajtburi, shake, sült krumpli, cola. És egy vásárló erő amely csak ezt igényli.
És valóban van amelyik az újra fogékony és ezért jöhet be - erre meg a változó kínálat."
Pontosan. Akkor mi a kérdés?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!