Hol tudom feljelenteni az éttermet, ha romlott ételeket szállít ki?
Kétféle levest rendeltem, a foodora szállította ki. Az étterem autóval 5-6 percre van tőlem, szóval nem szállítás közben romlott meg az étel, ráadásul még teljesen forró volt.
A bakonyi pulykaragú leves habzott és büdös volt. A gulyáslevesen nem láttam semmit, de amikor megkóstoltam olyan savanyú volt, mintha ecetet tettek volna bele.
Vissza csuktam a dobozokat. Hamarosan a levesek dobozának a teteje elkezdett púposodni. Kiöntöttem a wc-be, akkor már a gulyásleves is büdös volt.
Az étterem telefonon elérhetetlen. A foodora-nak jeleztem, de ők sem tudták elérni az éttermet, nekik sem veszik fel a telefont.
Valahol jelenteni kellene, a hatóságoknak, mert sok embernek kiszállíthattak romlott ételeket.
2-es: Nem tudok appot letölteni.
Írtam e-mail-t a NÉBIH-nek, küldtem fotókat a levesekről és hagytam üzenetet is a NÉBIH üzenetrögzítőjén, megadtam az elérhetőségemet.
A leveses dobozok még megvannak, nagyon büdösek, nem teszem be a hűtőmbe, mert ez gusztustalan.
Szerintem, ha oda kimennek ellenőrizni az éttermet és minden ételből mintát vesznek, nagy eséllyel találni fognak még romlott ételt.
Hogy lehetséges az, hogy habzó levest adagolnak a dobozokba, becsomagolják és küldik a megrendelőknek? Még büdös is! Nem igaz, hogy nem veszik észre.
Érdemes lenne az étterem tisztaságát is ellenőrizni!
Nagyon remélem, hogy kimennek a NÉBIH ellenőrei.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!