A futárnak ez miért nem jó?
Figyelt kérdés
Az volt a helyzet, hogy a munkatársammal együtt rendeltünk 2 ételt és külön fizettünk Szép kártyával. A futárnak ez nem tetszett és azt mondta, hogy külön rendeljük meg máskor. Magyarázta, hogy neki ez így nem éri meg, a benzint fizetni kell stb., de nem igazán értem. Direkt együtt adjuk le a rendelést mindig, nehogy az legyen a bajuk, hogy külön pár percel a másik után rendeljül meg. Évek óta rendelünk, de ezzel még nem volt bajuk. Nem tudom mi hogy működik ott, nekem nincs ételfutár ismerősöm.2022. máj. 17. 17:55
11/12 anonim válasza:
10. jaj nagyon sok vevő, vendég, akármi megsértődik mindenen. mert ugye ő fizet akkor nyalják is ki neki. én sokáig dolgoztam ügyfélszolgálaton, ha nem mosolyogsz nonstop akkor egyből bunkó vagy, ha világosan elmondasz valamit de nem óvodás szinten, ő meg nem érti akkor jön a hangnemezés meg a stílusozás. 😳🙄
12/12 anonim válasza:
11, én vagyok az a kategória, aki volt mindkét oldalon, vevő/vendég és kiszolgáló/eladó ... tudom,mindkét oldalról, mik vannak ne aggódj. Csak futárba ahogy említettem én is futottam bele bunkóba. Pl tudja jól, hogy melóhelyre hozza a kaját, aztán nem is hív fel rendesen, nem is cseng ki a telefon, de én tudjam, hogy ott van és legyek ott rögtön azonnal ... ha időben hív, ki is cseng esetleg, akkor mondjuk egyből tudom, de hát minek. Aztán volt aki másfél perc miatt morgott nekem, mert ahogy beszéltünk, mentem ki érte .... pattognak a semmin ...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!