KFC Magyarország alkalmazás?
Figyelt kérdés
1 órája adtam le a rendelésem, 10 perce annyit írt ki, hogy még készítik a rendelést. Ehhez képest most eltűnt a rendelésem az alkalmazásból...
Mit tehetnék? Reménykedjek benne, hogy kiérkezik?
2022. febr. 1. 12:32
1/10 anonim válasza:
Futár beírta, hogy kiszállította, hogy ne bæsszák le. Fizettél előre?
2/10 anonim válasza:
Esetleg ne legyél ilyen szociálisan fóbiás életképtelen és hívd fel az éttermet. Tudom, nagyon ijesztő és kőkori kommunikációs forma, de próbáld meg.
3/10 A kérdező kommentje:
Igen, mivel online fizettem...
2022. febr. 1. 15:10
4/10 A kérdező kommentje:
Érdekesmód Foodpandáról 15 perc alatt kihozták. Emailt írtam a KFCnek...
2022. febr. 1. 15:12
6/10 anonim válasza:
Email-re soha nem fognak válaszolni! Vagy felhívod az éttermet, hogy mi van a kajaddal, vagy elmesz szépen és megveszed személyesen. De ha már nem annyira fontos a kfc, akkor rendelj máshonnan
7/10 anonim válasza:
6, egy napon belül válaszoltak a panaszomra nekem
8/10 anonim válasza:
7, és megérte egy napot várni a válaszra (meg a kajára) 3 perc telefonálás helyett?:DDD
9/10 anonim válasza:
8,
Én megkaptam a kajám, más gondom volt…és a telefonon se tudtak volna segíteni
10/10 anonim válasza:
Kérdező, tűkön ülök! Kaptál már választ a 3,5 órája küldött emailedre, amiben a 4,5 órája nem érkező rendelésedről érdeklődsz?😂😂😂 Nehogy felhívd az éttermet, az ijesztőőőő!!!🤣🤣🤣🤣🤣
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!