Hogy mer olyat kihozni, ami nincs benne az árban?
Az alábbi pofátlanságok történtek velem:
1. Magyaros csárdában rendeltem valami levest. Hozott mellé a pincér kéretlenül egy tál nagypogácsát. Kommentár nélkül. Megettem 3 pogácsát, akkor értem annyira az aljára, hogy látom, az aljára van téve egy papír, hogy X Ft/darab. Ha csak egyet eszem, meg se láttam volna!
2. Étterem-kávézóban rendeltem egy pohár bort. Direkt kinéztem, hogy ne egy túl drága fajta legyen (egyetemistalét). Mondja a pincér, hogy az elfogyott, csak X fajta van. Elkezdem lapozni az étlapot, keresem az árát, erre mondja a pincér, hogy ugyanannyiba kerül. Fizetésnél derült ki, hogy dupla annyi volt.
3. Kértem egy jeges kávét, kérdezték, hogy mehet-e bele fagyi is, így több mint dupla annyi volt.
4. Vettem laptopot, kérdezték, hogy akarok-e rá ingyenes Windowst, majd miután kb. negyed órán át válaszolgattam mindenféle kérdésre, megbeszéltük, mikorra lesz kész stb., mondja, hogy az, hogy felrakják 30 000 Ft.
Én is szolgáltató és vállalkozó vagyok de szerintem a vevő ilyenmódú tőrbecsalása gyomorforgató és felháborító! Pofátlan! Az egy dolog, ha valaki meggyőz arról, hogy ez a kiegészítő még kell a termékéhez vagy, hogy amaz jobb minőségű, vagy hogy vegyek hozzá garanciát. De az, hogy kb. eltitkolja az árat, az szerintem nem fér bele, nem hagy jó szájízt! Az egy teljesen más szituáció, amikor pl. azt mondja a pincér, hogy kérnek-e még desszertet is, vagy mellé ajánlhatok-e egy jó bort, vagy kérnek-e még kávét, ezen a héten brazil különlegességgel kedveskedünk vendégeinknek, ott tiszta sor, hogy ez egy külön termék, és külön tétel, fizetni kell érte külön. De ez az úgy upsell, hogy nem mondjuk meg, hogy az mennyibe kerül, ez nekem nagyon visszatetsző. Nyilván arra építenek, hogy sokan nem mernek nemet mondani ill. nem ennyire tudatosak pénzügyi téren, ezt használják ki.
Én ha ilyennel állnék elő ügyfélnek, szembe köpném magam és nem csodálkoznék, ha nem jönnének vissza!
Ti ezt a helyzetet hogyan kezelitek ügyfélként vagy szolgáltatóként? Ti elviselitek ezt? Vagy csak velem történik gyakran ilyesmi? Ti mertek nemet mondani?
Panaszkönyv, reklamáció, nem fizetés.
Alternatíva: kiírod gyakorira, hátha ezzel is elszáll a mérged
Jó sokat járhatsz étterembe szegény egyetemista létedre, hogy ennyi sztorit össze tudj gyűjteni.
A laptoposhoz meg nem tudom mennyire kell kő alatt élni, hogy azt hidd, hogy ez nem külön szolgáltatás. Már 15 éve is az volt. 30-ért pedig telepítés és legális Windows jár, egyébként meg oprendszer nélkül kapod.
a 2. pontban egyetemista vagy, pár sorral lejjebb meg már szolgáltató és vállalkozó...?
Na mindegy, mellékszál.... de érdekes.
6, miért ne lehetne valaki vállalkozó egyetemistaként?
Mondjuk a megfogalmazás elég öreges és értetlenkedő, de gondolom valami kocka a kérdező.
8: elvileg lehet... De akkor mit vállalkozhat, ha filléreskednie kell még egy pohár bor esetén is...???? :-))))
"Direkt kinéztem, hogy ne egy túl drága fajta legyen (egyetemistalét)."
9-es!
De azóta lehet, hogy eltelt 12 év!!! Csak azóta most telt be a pohár annyira, hogy kérdés legyen belőle! :D
Kérdező, a pogácsa, meg a fagyi nem akkora pofátlanság, ha valami pluszban van, annak ára is van.
Gyorskajázdákban is megkérdeznek 17 féle kiegészítő opcióról, nyilván azért, hogy többet költs, egyik se ingyenes...
A bor az egyértelmű lerántás, az ilyet már csak az elv miatt se lehet szó nélkül hagyni.
A laptop... hát igen, az is félrevezető, hogy ingyenes. Igaz, meg lehet magyarázni, hogy a szoftverre gondoltak, és nem a szolgáltatásra, hogy ingyenes, de összességében elég behúzós duma.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!