Mi a teendő ez esetben? Van hasonló tapasztalatotok a Netpincérrel?
Futárként dolgozom.
Volt nemrég olyan, hogy néhány étteremből teszt jelleggel lehetett szomszédos zónába is rendelni, de ez a teszt véget ért és nem tartották meg a rendszert. Azt sem árt ellenőrizni hogy az alkalmazásban jól van-e megadva a címed. Van egy "pin" amit a térkében be lehet állítai, de ezt elállítani is könnyű, és ha nem a te címedre mutat, akkor olyan helyről is tudsz rendelni, ahonnan egyébkén hozzád nem szállítanak. Egy autós futar lehet hogy csak beüti google map-be és tervez egy útvonalat és észre sem veszi hogy mar zóbán kívül van, de egy kerékpáros meg jobban észben tartja. Én pedig pont úgy jártam pár hete, hogy a "pin" a 5. kerületbe szólt, pedig a 16.-be kellett volna vinni egy ugyanolyan nevű utcába. Kajával már kint voltam a rossz címen mikor hívtam a vevőt és akkor derült ki hogy mi van. Ezután a diszpécser levette rólam a címet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!