Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Ti reklamáltatok már ételek...

Ti reklamáltatok már ételek miatt?!

Figyelt kérdés

Az érdekel, hogy ha nem megfelelő minőségű ételt kaptok, akkor igenis veszitek-e a fáradtságot, hogy panasszal éljetek az étterem felé vagy inkább "nem problémáztok" és simán csak annak az étteremnek nem veszitek igénybe többé a szolgáltatásait?!


Leginkább itt a megrendelt és házhoz szállított ételek kapcsán érdekelne a tapasztalataitok. Fontos számotokra az, hogy az adott étterem tudja, hogy Ti nem voltatok megelégedve a rendelt étel minőségével, vagy simán csak onnan nem rendeltek többet és hagyjátok az egészet a francba?!



2019. szept. 9. 10:10
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
22%
ki mer reklamálni, hogy aztán beleköpjenek?
2019. szept. 9. 10:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
88%

Utóbbi. Nem rendelek és hagyom a francba.

Bár én nehezebb helyzetben vagyok, mert vidéken élek és itt nem lehet válogatni a kiszállítósok között.

Van 2 étterem, az egyiket teljesen elvetettük, mert ugyanazt az 5 ételt variálták, de cserébe legalább pocsék volt.

A másikkal az a helyzet, hogy több szakács van, az egyik olyan mint az álom, a másik nem túl jó, de nem ehetetlen.

Itt aztán vagy szerencsénk van, vagy nem. Azt már tudjuk, hogy mik azok a kaják, amiket innen nem rendelünk.

Pl. főzelékek, amikben alig van zöldség csak a vastag rántás, vagy olyan ételek, savanyúk, amikbe cukor is kell, azok ehetetlenül mézédesek.

És ezzel a kör bezárul, vagy ezek, vagy más lehetőség nincs.

2019. szept. 9. 10:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
95%

Én egyszer reklamáltam, pizzéria, égett (majdnem fekete alja és széle volt) pizza miatt, annyira kemény volt, hogy a közepét lehetett megenni.

Első alkalommal nem reklamáltam, aztán rá 5 napra megismétlődött. Akkor írtam egy e-mailt, hogy már kétszer egymás után égett pizzát szállítottak.

De aztán mégis más pizzériára váltottam, mert a következő alkalommal nem volt annyira égett, de kőkemény volt a pizza.

Gondoltam rá, hogy esetleg beleköptek, de nem hiszem, hogy erre fecsérelnék az időt. Remélem legalábbis, hogy nem.

2019. szept. 9. 10:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 Ékezetes billetyűzet ***** válasza:
91%

Nem reklamálunk, szimplán nem vesszük igénybe az étterem szolgáltatásait többé.

Viszont egy étteremben előfordult már, hogy savanyú volt a sör. Na, ott szóltunk, a pultos rendes volt, megkóstolta, mondta hogy igazunk van. Hozott másikat.

Azóta már többször is voltunk ott :)

2019. szept. 9. 10:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:

Igen, szerintem sok múlik ezen is, hogy a vendéglátósok ezt, hogy reagálják le. Lehet, hogy tök korrektek, de lehet, hogy még nekik áll feljebb.


Mondjuk, ha nem tudják, hogy változtatniuk kellene és, hogy min (mert a többség a konfrontációtól tartva inkább meg se mondja nekik) akkor azért úgy nehéz.


De nekem is volt olyan élményem, hogy egy nagy Amerikai étteremben (nem gyorsétterem!) szóltunk, hogy a rántott gomba, nem igazán van rendesen megsülve. Azonnal kaptunk egy teljesen új adagot s azt nem engedték kifizetni, plusz kapott mindenki egy ajándék koktélt.


Ilyen is van, csak a ritkább sajnos tényleg az ellenkezője...

2019. szept. 9. 10:53
 6/11 anonim ***** válasza:
96%
Én olyan oldalakon rendelek, ahol utána lehet értékelni. Ha nem ízlik beírjuk, aztán nem rendelünk többé. Budapest agglomerációja, igen nagy a választék. Egyedül a kfc nem hajlandó szállítani hozzánk, a 10 km-re lévő többi étterem (ami velük szemben van) simán szállít.
2019. szept. 9. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
59%
Én nem rendelek házhoz, illetve pizériábol is ritkán veszek ennivalót.
2019. szept. 10. 08:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
100%
Ha nem lehet megenni pl. nyers akkor reklamálok. Ha meg lehet enni, de nem olyan jó, akkor csak véleményt írok netpincéren.
2019. szept. 14. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim válasza:
100%
én most gondolkodok, hogy reklamáljak-e, mert a 30 cm pizza 28 cm. Igaz, hogy kár nem ért, mivel évente kb. 2x rendelek pizzát. Az is igaz, ha 32 lenne, akkor nem foglalkoznék vele. Nem tudom.
2019. szept. 27. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
100%
Ha átlagon aluli moslék amit kapok, akkor onnan nem rendelek többet, de "értékelem" is ahol lehet. Emailben nem szoktam ilyenkor reklamálni.
2020. aug. 6. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!