Mit főzzek anya szülinapjára, ami nagyon egyszerű?
Anyának szülinapja lesz, és azt akarom neki adni, hogy én főzök aznap. De nagyon kezdő vagyok. De úgy örült neki, amikor mondtam neki, hogy erre gondoltam...
Lécci ajánljatok nekem főételt! Semmiképp nem akarok semmit rántani, az úgysem sikerül. Valami olyat gondoltam, amit előkészítés után csak be kell rakni a sütőbe. Esetleg valamivel feltekerni a húst? Jaj, nem tudom... Nem kellett volna ezt megígérnem neki, biztos beégek.
Hány éves vagy, mit főztél már eddig?
http://www.youtube.com/user/foodwishes/videos
Nézelődj itt, nagyon sok, nagyon jó és egyszerű recept van (persze vannak nehezebbek is), én pl elsőre ezt ajánlanám: http://www.youtube.com/watch?v=vHA2gRm62DY
Veszel pulykamellet, baconszalonnát és sajtot, kizsirozol egy tepsit, öntesz rá alá egy kis fehérbort(az úgyis elpárolog, megsütöd...180 fokon sütőben, és amikor megsült,kiveszed. Rizst főzz hozzá,abból meg már vannak ilyen 5 percesek is. Ennyi.
Nagyon finom tud lenni.
Leves: Country leves_
Egy kis fej hagymát megdinsztelsz 1-2 evőkanál olajban. Belekarikázol 10 deka kolbászt, és addig kevergeted, míg szép színt kap. Akkor óvatosan ráöntesz másfél l. vizet. Ízesíted delikáttal. Ha felfőtt, teszel bele raviolit, vagy 10-15 darabot.Én sajttal töltöttet szoktam. Ha nincs otthon, akkor makarónit szoktam belefőzni. Ha puha a tészta, belezuttyantok egy konzerv morzsolt kukoricát a leve nélkül, meg egy konzerv chilis babot, ezt a levével együtt. Még forr egyet és kész a leves.
Főétel: Kisütsz egy csomag hasábburgonyát. Csirkemellfilét feldarabolsz csíkokra és serpenyőben megsütöd 2-3 kanál olajon. Egy hagymát megdinsztelsz, belerakod a húscsíkokat és ráöntesz 2 dl tejfölt. Sózod, borsozod ízlés szerint.