Tudtok ajánlani valamilyen egyszerű tortareceptet?
Holnap lesz anyu szülinapja, és szeretnék sütni valamilyent neki. Nem válogatós, legalábbis nem tudok róla, hogy valamilyen tortát ne enne meg, csak azért kérek tanácsot, mert teljesen kezdő vagyok, és fiatal is, és egyedül leszek itthon sütét közben, szóval nem igazán tudok különösebb segítséget kérni, azt pedig nem tudom, hogy milyen tortával van kevés macera.
(A dobossal például szerintem sok gond van, legalábbis a karamellával)
Csinálj túrótortát. Friss gyümölcsel isteni.
Piskóta: tojásonként 25 gramm liszt és cukor. Egy vékony lap kell. Nem tudom h mekkora formád van hozzá így nem tudom megmondani h mennyi tojásból csináld.
Töltelék: Habtejszínt felversz. A túrót összekevered van. cukorral, cukorral, citromhéj reszelékkel majd óvatosan belekevered a tejszinhabot végül zselatint (csomagoláson írja h hogan kell használni) teszel bele
A piskótát ha kapcsos kereted van akkor ki sem kell vágni, de mindenképp vissza kell tenni a keretre. Ráhalmozod a krémet és szépen elegyengeted. Beteszed a hűtőbe. Ha megkötött, kirakod gyümölcsel és lezselézed (ennek a csomagolásán is rajta h hogy kell használni)
Kész a túrótorta
Szerintem olyan 4 tojás elég hozzá, de inkább csinálj 5ből és max marad ki piskóta. Azt megsütöd külön.
Úgy számold h vékony legyen de ne túlságosan és sütés közben megdagad
Köszönöm a segítséget, egészen jól sikerült! :) A tortalap-piskótát kicsit vastagnak ítéltem, úgyhogy kettévágtam ilyen tortavágó izével, és oda is kentem egy kis krémet.
A tetején meg csináltam egy kis keretet, mert nem bíztam benne, hogy elsőre sikerül folydogálás nélkül ráönteni a zselét, de így szépen megmaradt magában.
Anyu is örült neki, meg még finom is lett.
Szóval köszönöm szépen a segítséget! :)
Elhiszem, hogy kedven, nagyon finom. :)
Még egyszer köszönöm szépen! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu