Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Jó csokitorta és/vagy túrótort...

Jó csokitorta és/vagy túrótorta receptet tudnátok írni nekem? (Amit már kipróbáltatok/megsütötetek)

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Férjemnek most lesz a 33.születésnapja, és vettem torta formákat (egy kör alakú és egy szív alakú).

Én egy rákócitúrótortára gondoltam, amit a kör alakú formában sütnék meg, de igazán nincs receptem, és nem tudom, hogy amit pedig kitaláltam milyen lenne.

Tehát olyan receptre volna szükségem ami 100%-os, és nem kell kísérletezni, csak megsütni.

(Amatőr vagyok, tehát a receptet is így írjátok)


Köszönöm szépen!

Ildi


2012. márc. 29. 12:06
 1/9 anonim válasza:

Pont most írtam le egy előző kérdésnél, a kerekbe dupla adagot csinálj a szívbe elég a kicsi adag tehetsz bele meggyet csak akkor nehezebben jön ki. A kiszedésnél várj míg kihűl a forma és óvatosan szedd ki:


1- 2 tojás nem sok, de van egy tuti receptem:

1 tojást keverj össze 1 csésze cukorral, adj hozzá egy csésze lisztet, amiben elkevertél előzőleg 1cs. sütőport, ehhez 1 csésze tejfölt kell (tejföl helyett lehet tej is)+ 2 ek. kakaó. Lehet bele tenni diót is, de anélkül is jó. A formát zsírozd ki és egy kis lisztet is szórj az aljába. Kicsi formába való recept, ha a forma nagy, akkor mindenből a duplája kell és előmelegített sütőben süsd.

2012. márc. 29. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
és milyen krémet töltök bele? Vagy nem értem.
2012. márc. 29. 13:37
 3/9 anonim ***** válasza:

Csokitorta receptem is van, és rákóczi túrós receptem is.


Melyik kell?

Viszont az arányokhoz szükségem lenne a tortaformád átmérőjére?

Az én tortaformám 24 cm-es ( jó van kisebb méretű is, de általában a 24-est használom).

2012. márc. 29. 14:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

Szia!