Lidlben miért ilyen rossz a kiwi?
Reklamálhatsz, de mit akarsz számonkérni? Egyesével ki kellett volna bontaniuk a terméket és kiválogatni, ellenőrizni az ízlésed szerint? Ha előrecsomagolt volt, nekik nem sok közük volt hozzá azon felül hogy megvették és kirakták a polcra. Nem a Lidl mögött termesztették és csomagolták be neked, hogy felelősséget vállaljanak érte. Nyilván van az a körülmény ami miatt lehet panaszod, ha a termék láthatóan romlott, rossz, de az éretlen kiwi azért röhej.
Utóérlelésről hallottál már?
Kérdező, ne edd meg, nekem egyszer nagyon kicsípte így a szájpadlásomat, napokig kínlódtam.
Tanulság: Azóta csak darabra veszek kivit, úgy értve, ahol ki van téve, egyenként én szedem ki és kicsit megtapizom.
Én hasonlóképp jártam. Megvettem, annak reményében, hogy majd pár nap, utóérik, és jó lesz. Kb. 2 hét múlva, amikor már kezdett szerencsétlen aszalódni, csak megvágtam az összeset. Alig bírtam megenni, olyan kemény volt...
Azóta én is meggondolom, hogy vegyek-e még egyszer a Lidlből kivit.
Nyilván nem az ő "saruk", de esetleg érdemes lenne az ügyfélszolgálatnak jelezni, hogy talán más beszállítótól szerezzék be. Az ő érdekük is. (Nyilván ez úgy működik - akkor van értelme, ha - meg tudod adni nekik a vásárolt kivi csomagoláson lévő adatokat, hogy be tudják azonosítani.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!