Lejárt MIZO flörtöt sózott rám a CBA, lehet bajom tőle?
Sajnos figyelmetlen voltam és több MIZO flört pudingot is vettem, mikor már előtte való nap lejártak.
Csak itthon vettem észre, hogy rám sózták. Mindig megnézem a lejáratukat, tegnap sajnos nem, siettem, csak bedobtam párat.
Nem akartam visszavinni, mert csak pár száz forint, de kidobni se akartam.
Lehet tőle bajom?
Nem volt szaga, vagy ilyesmi.
Igazad van, csak nem akarok "feljelentgetni", valamint látom, hogy munkaerőhiánnyal küzdenek, és tisztelem annyira mások munkáját, hogy ha hibázik, akkor nem egyből feljelentem.
Több tízezer terméket naprakészen tartani csak gépek segítségével lehet, emberi mulasztás teljesen normális.
Ugyanakkor vannak dolgok, amik kiküszöbölhetőek lennének, észszerű termékrendeléssel, nyilvántartással stb., viszont nincs rálátásom ezekre a folyamatokra, hogy egyértelműen elítéljem őket.
Amúgy zárjuk rövidre a dolgot, és visszatérve az eredeti kérdésre, nem lett semmi bajom a 2 napja lejárt Mizo Flört pudingoktól. Madártejes-Belga csokis volt mind.
Köszönöm.
Tehát szerinted, teljesen normális, hogy kint hagyják a lejárt terméket.
Akkor remélem a környékeden lévő összes boltban rothadó lejárt termékek vannak mostantól, amitől majd a rokonaid összefo$$ák magukat.
Na akkor majd mantrázhatod a user error okoskodásod. ;-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!