Miért árulnak régen lejárt nyereményjátékra ösztönző Snickers csokoládét a mai napig?
A csomagoláson nincs feltüntetve a nyereményjáték időtartama, csak egy weboldal.
A weboldalon a játék tavaly véget ért, mégis a mai napig árulják a CBA-ban a csokit, ahogy a lejárt szavatosságú Bountyt is.
Ha már lejárt a minőségmegőrzési ideje és még a polcokon van, bejelentést kell tenni.
Valószínűleg sokat berendeltek, és nem fogyott el. Lehet nem is figyelték, hogy már lejárt. Nyilván kidobni nem fogják, mert a játék lejártával nem romlik meg a csoki.
De ha már lejárt, akkor fogyasztóként mért nem élsz a jogoddal és teszel bejelentést? A zöld szám ráadásul ingyen is van, ahogyan az e-mail is.
NA de nem kellene felhívni a figyelmet, hogy a nyereményjáték miatt ne vedd meg?
Rá van írva 100.000Ft-ot nyerhetsz. Most lényegtelen, hogy kevés eséllyel, de akkor is hazugság, hiszen már nem nyerhetsz, garantáltan nem nyerhetsz. Ha mellette ott a magyar sport szelet, amin van aktív nyereményjáték, akkor inkább azt veszi az, aki csokit akar venni.
Konkrét átverésnek tűnik, kár, hogy ezt így simán lehet árulni.
A Bounty lejárt január elején, és rá 2-3 héttel még kint volt a polcon.
Csak a Snickers nyereményjátékos, a Bounty nem.
Mire kimegy a hatóság, már eladták. Akkor meg ugráltatod a NÉBIH-t feleslegesen, így is lehet gondjuk elég.
"2-3" csoki miatt nem feltétlen kell jelentgetni, én azt nem értem hogy a raktárszoftverek nem jelzik, hogy bejött 100db Bounty ami 2019.01.05-én lejár, és akkor 01.05-én jelzi a raktárszoftver, hogy csak 75db-ot adtak el, akkor vegyék le a polcról a maradék 25db-ot.
Nem hiszem, hogy ne lenne ilyen beépített szoftveres védelmi rendszer egy mai programban.
És mit csináljanak vele, a még meg nem romlott csokit dobják a szemétbe?
Amúgy meg nem nyereményjátékot veszel, hanem csokit, ez nem olyan mint a lottó stb. teljesen más szabályok vonatkoznak rá.
Megtévesztő, ösztönző. Fogalmad nincs mi minden miatt bírságolhatnak.
Csak egy kis ízelítő:
"Eljárást folytat a Booking.com-mal szemben a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), miután a weboldal egyes szálláshelyekkel kapcsolatos, valószínűsíthetően sürgető jellegű tájékoztatásai (pl. „Még 32-en nézik”; „Egyvalaki épp azt fontolgatja, hogy ezen a szálláson foglal”) azt a látszatot kelthetik a fogyasztók számára, hogy a szabad helyek rohamosan fogynak, így alkalmasak lehetnek olyan pszichés nyomásgyakorlásra, amely jelentősen korlátozhatja a fogyasztó választási vagy magatartási szabadságát, illetve lehetőségét a megalapozott döntés meghozatalára - derül ki a GVH közleményéből."
Tehát ha egy csokoládéra ráírom kirívó, nagy kontrasztú sárga-fekete betűkkel, hogy naponta 100.000Ft nyeremény, miközben már rég nem igaz, akkor megtévesztem a vásárlót.
Elmondtam, hogy ha két csoki közül választhatok, mindkettőt szeretem, akkor logikusan azt választom ami még nyereményre is ösztönöz. Vagyunk ezzel így páran.
A csomagoláson ráírják, hogy mettől meddig él a játék.
Ha a játék miatt venné meg valaki a csokit és nem olvassa el rajta a játék időtartamát, így járt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!