Ti mit tennétek, ha az egyik Auchan házhozszállításnál nem hoztak volna ki néhány kifizetett terméket, majd az ügyfélszolgálat emailben számlát kérne ennek igazolására, és már több, mint 30 napja nem reagálnának semmit?
Figyelt kérdés
500 forintról van szó, szóval inkább csak az elv zavar, hogy édesanyámnak azt mondta a futár, hogy levonásra kerül az összeg, de persze én írtam az ügyfélszolgálatnak, akik vagy 3 héttel később reagáltak, hogy csatoljak e-számlát, és adjam meg a bankszámlaszámom, majd ennek eleget tettem, és már több, mint 1 hónapja várok a csodára.2019. jan. 4. 18:41
2/5 anonim válasza:
Én egy nagy vitát nyitnék telefonban is és személyesen is!Hiába500ft akkor is mi az hogy én kifizetem és nem kapom meg?Akkor adja ide a saját pénzéből az 500-ast ha az neki semmit nem jelent!
3/5 A kérdező kommentje:
Köszi. Ha minden kötél szakad, márpedig..akkor valóban a személyes megjelenés lehet a legkifizetődőbb.
2019. jan. 5. 11:25
4/5 anonim válasza:
Auchan meg az internetes rendelés.... Gyerekcipőbe vannak sajna
5/5 A kérdező kommentje:
Ezzel egyet kell értenem..
2019. jan. 6. 11:39
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!