A Lidl másnap foglalkozik előző napi tévedésekkel?
Tudom, a "Pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el." Pontosan nem tudom mire értik, illetve Lidl-nél a gyakorlatban nem tudom hogy ez ki van-e írva, ezért kérdezek.
Vettem 3 darab különböző táblás csokoládét.
Ebből egyik az egészmogyorós, ami 319 helyett most csak 222 lenne, ha nem 319 szerepelne a blokkon, és csak itthon vettem észre.
Ha ez nem lenne elég, a legolcsóbbikat kétszeres szorzóval vitte be a kasszás, mintha kompenzálni akart volna, hogy azért ne 97 forinttal lopjon meg, hanem kicsit kevesebbel. A közepesen drágát nem blokkolta.
Jelen esetben csak a blokkon szereplő egy termékre vonatkozó közel 100 forintos differencia problémájának megoldása érdekelne.
Dühítő. Ilyen esetben mit lehet tenni?
Újítás?
22 éve diákmunkában pénztáros voltam, már skkor is így volt
akkor most, hogy kiderült, hogy a Lidl tévedett, gondolom visszamentél és rendezted a különbözetet, így megnyugtatva a lelkiismeretedet...
ugye???
vagy csak akkor "dühítő" a tévedés, ha a károdra történik?
#22es
Ez a kerdezo biztos nem ment vissza a LIDL-be... vett par kiflit maganak a kulonbozetbol xd
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!