Csináltattam Tesco ClubCardot, hozzá meg kellett adni e-mail címet. Megpróbáltam a tesco.hu-n belépni vele, de nem sikerült, hanem úgy tűnik, csinált egy másik regisztrációt. Most ez a kettő nincs már eleve összekötve?
Figyelt kérdés
aug. 10. 11:59
1/6 A kérdező kommentje:
Még az is kijön alul, hogy "igényelj clubcardot"... pedig ugyanazzal az e-mail címmel csináltam mindkettőt...
aug. 10. 12:00
2/6 anonim válasza:
Az online felületen hozzá kell adni a clubcardot
3/6 anonim válasza:
Nem köti össze a Clubcardot a fiókoddal automatikusan a rendszer. A felhasználói fiókodban tudod hozzárendelni a clubcardot a regisztrációdhoz.
4/6 A kérdező kommentje:
Megpróbáltam, de nekem erre csinált még egyet...
aug. 10. 13:04
5/6 anonim válasza:
Akkor hívd az ügyfélszolgálatot, segítenek. Én is most csináltattam sajátot, mert eddig a testvéremé volt hozzárendelve a fiókomhoz, de július 15 óta csak a saját névre szóló Clubcard-ot fogadják el a regisztrációhoz. Én nem tudtam törölni a tesómét és a sajátomra cserélni. Segítettek, megoldották.
6/6 anonim válasza:
Nem kell itt izélni, oda kell menni a nénihez, kérni a konzolt és le kell vele húzatni. Ezeknek mindig van a nyakukban ilyen kártya amivel bármit tudnak engedélyezni akár akciós a málnásmaci akár nem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!