Milyen ésszerű magyarázat van arra, ha egy automata kasszánál valaki nem érvényes/érvényesíthető kupont használ, akkor az asszisztens közreműködése szükséges, ahelyett, hogy kiírná nem vonható le, vagy hasonló?
Figyelt kérdés
jún. 4. 08:23
1/7 anonim válasza:
Majd eljön ez az időszak is.De valószínűleg a vásárló is figyelmetlen.
2/7 anonim válasza:
Valószínűleg csak a hibát érzékeli, és azért kell az asszisztens, hátha meg lehet oldani.
4/7 anonim válasza:
3 szerintem bárki szívesen cserélne veled...
5/7 anonim válasza:
#3: Abban biztos vagyok, mert magasan az átlag felett élek. Kár, hogy nem fognak.
6/7 anonim válasza:
Mikor rossz kupont olvasok le, kiírja, hogy nem jó, leokézom vagy mi is jelenik meg a képernyőn és haladok tovább, eddig még sosem volt szükség segítségre.
Papír alapú kedvezmény kupont viszont csak a dolgozók érvényesíthetnek, a csalások elkerülése miatt.
7/7 A kérdező kommentje:
#6-os ez volna a normális.
jún. 4. 09:54
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!