Jártatok már úgy, hogy a Wolt-nál nem tudtátok aktiválni a wolt+ szolgáltatatást ?
Kétszer próbálkoztam, mindkét alkalommal jóváhagytam a bankom mobilappjában a tranzakciót, ami után meg is jelent a sikeres tranzakció jelzés. Tehát ott minden rendben ment.
A Wolt-nál viszont hibaüzenet jelent meg.
Az ügyfélszolgálat vagy nem akar, vagy nem tud segíteni mi lehet a probléma, csak annyit mondanak, próbálkozzak másik bankkártyával.
Ez az egy kártyám van, nem tudok mással is próbálkozni.És a bankkártyámmal minden rendben van
A wolt rendszerben is ez van elmentve, automatikusan megy vele a fizetés.
Utána a fodoora-nál aktiváltam ugyanezt a szolgáltatást, ott azonnal sikerült.
Viszont a foodorát annyira nem kedvelem, szóval szívesebben rendelnék a Wolt-ról.
Van valami ötlete valakinek, miért nem sikerül náluk az aktiválás ? Hátha valaki jobban képben van mint az ügyfélszolgálati munkatársaik.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!