Hogy működik a Lidl önkiszolgáló kassza?
Eddig kétszer voltam önkiszolgálós kasszánál, az elsőnél segítettek, kis túlzással mindent helyettem csináltak. Volt hogy valami hibát írt ki, talán mérleghiba és a Lidl pénztáros oldotta fel egy érintős valamivel. Ezt a hibát hogy lehet elkerülni, hogy ne kelljen pénztárost hívni? Lehet rápakoltam a mérlegre?
A kézi vonalkódleolvasót hogy kell használni? Ha a mérlegbe épített nem olvasná le. Valami gombot meg kell nyomni?
Ha a vonalkód leolvasás sehogy sem megy kézzel is bevihető?
Ha jól emlékszem minden árut rá kell pakolni a mérleg melletti részre, mi van ha nem fér oda minden?
Úgy tűnt egy pénztáros mindig ott ácsorog, ha valakinek segítség kell. De ha mégsem, lehet a képernyőn valahol támogatást kérni vagy kezdjek pénztárost keresni?
Lehet korrigálni? Pl ha valamit kétszer olvas le, rosszul adok meg valamit etc.
Van valahol felhasználói kézikönyv, akár angolul?
Nálunk még nincs ilyen a Lidl-ben (Bp.), de más boltokban mindenhol van... Spar, Auchan, IKEA, stb.
Pont azért van ott a "felügyelő", hogy segítsen - emiatt ne paranoiázz.
Nem tudom, ott milyen a kézi leolvasó, de az ikeában pl. a nyelén lévő gombot meg kell nyomni, mikor a lézercsík a vonalkód fölött van.
Nem kell keresned pénztárost, mert ott van a segítség.
Nem kell ezt ennyire túlgondolni, nagyon könnyű a használata és ha bármi nem megy vagy hibát jelez, fognak segíteni. Mindig van ott legalábbb egy pénztáros, akinek ez a dolga.
Ha annyira sok mindent veszel, hogy lehet nem férne el minden azon a pakoló részen, akkor inkább menj rendes pénztárba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!