Kezdőoldal » Ételek, italok » Élelmiszerboltok » Vettünk egy terméket egy nagy...

Vettünk egy terméket egy nagy üzletláncnál, ami alatt az állt, hogy 299 ft de 599 ft volt. Blokk megvan, visszatudjuk vinni és az árát visszakérhetjük?

Figyelt kérdés
Köszönöm a segítséget.

2021. febr. 2. 17:57
 1/8 anonim válasza:
81%

Miért ne????

Persze menjetek vissza és kérjétek vissza!!!!!!

2021. febr. 2. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim válasza:
82%
Én múltkor egy Egri bikavért vettem 2499-ért, oszt' 5899 volt.
2021. febr. 2. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%
Nem biztos, hogy vissza adjàk. Nem ott helyben jelezted.
2021. febr. 2. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%
Nagy üzletláncnál nagy az esélye, hogy utólag is visszaadják. Megnézik majd, hogy mi lehet a hiba. Ha megvan a blokk akkor meg főleg.
2021. febr. 2. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
79%

"Pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el."

Tízből tizenegy helyen kint van. Akkor kellett volna megnézni a blokkot és szólni.

2021. febr. 2. 18:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
90%

Biztos, hogy a 299-es cédulára a fölötte lévő termék neve volt ráírva...?

Mert sokszor van ám, hogy a vásárlók összevissza pakolásszák a termékeket, és nem a helyére kerül vissza...


Egyébként kötelesek a kiírt áron adni. De ezt jelezned kellett volna ott rögtön, miután fizettél, és megnézted a blokkot.

2021. febr. 2. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
100%

[link]

(#5-nek is)


"Ha abba a helyzetbe kerülünk, hogy csak később vesszük észre, hogy a pénztárnál a vásárolt termékért a feltüntetettnél vagy a meghirdetettnél magasabb árat számolt fel a kereskedő, ne riasszon el senkit „A pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el” kiírás. A kereskedőnek ettől függetlenül is rendeznie kell kifogásunkat. Ne dobjuk ki a blokkokat a fizetés után, hiszen utólagos reklamáció esetén nagy szükségük lehet rá – aki járt már így, az bizonyára tudja, milyen bosszantó, amikor ezen múlik jogaink érvényre juttatása."

Szóval ez csak egy megtévesztés. Egyébként kuluráltabb láncoknál én még nem láttam kiírva ilyet, csak a kisebb boltoknál.


Ami problémás lehet utólag: ha már nincs kint a hibás árcédula, akkor hogyan bizonyítod az igazadat?

2021. febr. 3. 08:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Igen inkább ez a kérdés, ha még aznap visszamész, akkor nagyobb eséllyel kapod vissza a pénzt, de napokkal később nincs realitása. Ráadásul ahogy előttem írták lehet, hogy egy dolgozó rá 1-2 órára kicserélte a címkét helyesre, vagy akció váltásvolt másnap, akkor sehogy nem tudod bizonyítani, hogy mi volt kint.
2021. febr. 3. 10:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!