Vettünk egy terméket egy nagy üzletláncnál, ami alatt az állt, hogy 299 ft de 599 ft volt. Blokk megvan, visszatudjuk vinni és az árát visszakérhetjük?
Miért ne????
Persze menjetek vissza és kérjétek vissza!!!!!!
"Pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el."
Tízből tizenegy helyen kint van. Akkor kellett volna megnézni a blokkot és szólni.
Biztos, hogy a 299-es cédulára a fölötte lévő termék neve volt ráírva...?
Mert sokszor van ám, hogy a vásárlók összevissza pakolásszák a termékeket, és nem a helyére kerül vissza...
Egyébként kötelesek a kiírt áron adni. De ezt jelezned kellett volna ott rögtön, miután fizettél, és megnézted a blokkot.
(#5-nek is)
"Ha abba a helyzetbe kerülünk, hogy csak később vesszük észre, hogy a pénztárnál a vásárolt termékért a feltüntetettnél vagy a meghirdetettnél magasabb árat számolt fel a kereskedő, ne riasszon el senkit „A pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el” kiírás. A kereskedőnek ettől függetlenül is rendeznie kell kifogásunkat. Ne dobjuk ki a blokkokat a fizetés után, hiszen utólagos reklamáció esetén nagy szükségük lehet rá – aki járt már így, az bizonyára tudja, milyen bosszantó, amikor ezen múlik jogaink érvényre juttatása."
Szóval ez csak egy megtévesztés. Egyébként kuluráltabb láncoknál én még nem láttam kiírva ilyet, csak a kisebb boltoknál.
Ami problémás lehet utólag: ha már nincs kint a hibás árcédula, akkor hogyan bizonyítod az igazadat?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!