A Tibi csoki mint márka hogyan képes fentmaradni, hogyha mindenki utálja?
Komolyan mindenkitől azt hallom, hogy mennyire ehetetlen, meg itt a gyakorin is 10/9 válasz elutasítja egy Milka vs Boci vs Tibi kérdésnél.
És az áruk az nagyjából egyenlő.
Itt a Tibi 270 Ft, a Boci 280-300 ízesítéstől függően, a Milka pedig 300, de gyakran le van értékelve...
Én elég régen ettem már Tibit, de ahogy kb. senki, úgy általánosságban én sem szeretem.
De azért 2 változat van amit jónak tartok belőle... Az egyik az a 70%-os étcsokoládé, a másik pedig az ananászos. Bár az ananász "szósz" benne egy kissé szintetikus, s néha csípi a torkot, kategóriájában jobb mint a többi szerintem.
Dé nekem akkor is furcsa, hogy tényleg mindenkitől azt hallom, hogy mennyire utálja ennek a márkának a csokijait, érdeben nem is olcsóbb mint a konkurencia és mégis már több mint 20 éve létezik a márka...
Hogy lehet ez?
Először is nem önálló márka, hanem egy cég egyetlen termékkategóriája, így nem kell tudnia önállóan akkorát aratnia.
Másodszor, az hogy gyakorin mit mondanak az nem fedi a teljes lakosságot.
Harmadszor, a szegényebb réteg tuti veszi rendesen mert hát olcsó.
Én nem utálom :)) ufó vagyok Akor?
Sőt jobban szeretem mint a Bocit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!